PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Date: Sun, 6 Mar 2005 01:02:22 +0000 (UTC)

    On 2005-03-05, Jotte <t...@W...pl> wrote:
    > Wstrząsające. A najgorszy jest ten nieznośny przymus prowadzenia
    > działalności gospodarczej w połączeniu z koniecznością zatrudniania
    > pracowników. ;-)
    Wstrząsające. A najgorszy jest ten przymus zarabiania pieniędzy przez
    pracowników. Jak nie ma na jedzenie to niech się położy na torach
    i poczeka na pociąg.

    > A poważniej - proszę, oto cytat: "...pracownicy nie są uczciwi wobec tych,
    > którzy _dają_im_na_chleb_ (podkr. moje) - mówi Andrzej Malinowski, prezydent
    > Konfederacji Pracodawców Polskich".
    No, i o co chodzi z tym podkreśleniem. Jakaś nieprawda?

    > Dureń, kabotyn czy jedno i drugie?
    No, ja rozumiem samokrytykę, ale bez przesady :>

    Czesiu
    --
    [00:54] <TomekS!tsurmacz@okapi.ict.pwr.wroc.pl> a poza tym, to ja sobie
    zakładam po prostu grupy w domu i nie wiem, czego wszyscy ode mnie chcą