PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: pracownicy.com

  • 1. Data: 2006-09-09 21:25:18
    Temat: Re: pracownicy.com
    Od: e...@t...pl

    m...@g...com napisał(a):

    > Jak dla mnie wiarygodność tego da się osiągnąć tylko jeżeli osoby te będą
    > musiały mieć w profilu zapisane swoje prawdziwe dane (niekoniecznie te dane
    > muszą być dostępne publicznie), i jeżeli te dane będą jakoś weryfikowane.
    >
    > niestety to spowoduje że serwis nie będzie się cieszył szaloną
    > popularnością :)
    >
    > p. m.

    mvoicem!!!
    Wlasnie wyslalam e-maila na Panskie konto z zapytaniem gdyz nie
    potrafie sie tu odnalezc prosze o pomoc!
    Dziekuje

  • 2. Data: 2006-09-09 21:40:19
    Od: m...@g...com

    e...@t...pl wrote:

    > mvoicem!!!
    > Wlasnie wyslalam e-maila na Panskie konto z zapytaniem gdyz nie
    > potrafie sie tu odnalezc prosze o pomoc!

    Po pierwsze: pardzo mi przykro, ale tą skrzynkę pocztową czytam raz na
    święta (dowolnie wybrane w roku), a przeważnie wtedy mam tam tyle spamu że
    jest duże prawdopodobieństwo że "zapytanie" zostanie przeoczone (jeżeli
    będzie jeszcze aktualne)

    Po drugie: jest pewna niekonsekwencja. Albo mówimy sobie "per pan" (patrz po
    trzecie) i wtedy tyułujemy list "panie mvoicem", albo mówimy sobie na ty, i
    wtedy mówimy "twoje konto".

    Po trzecie: panowie to byli przed wojną :)

    Po czwarte: czy do każdego piszesz zapytanie w sprawie nieodnalezienia się,
    czy też ja załużyłem czymś na to szczególne wyróżnienie?

    p. m.