PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy

  • 11. Data: 2006-10-19 16:57:17
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    ja bym raczej zapytał, dlaczego wszyscy pracodawcy oraz ich
    działy HR głosują na Platformę Obywatelską - po tym sprawa się
    sama wyjaśnia.

  • 12. Data: 2006-10-19 17:32:09
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Paweł <p...@g...3000.pl> napisał(a):

    > Dlaczego tak trudno znaleźć dobrych pracowników, co się porobiło z tym
    > krajem?
    > Pzdr

    Może po prostu dobrzy pracownicy już mają dobrą pracę.

  • 13. Data: 2006-10-19 17:36:01
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:eh8auv$f40$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ja bym raczej zapytał, dlaczego wszyscy pracodawcy oraz ich
    > działy HR głosują na Platformę Obywatelską

    PO im nie pomoże - droga ewakuacyjna z kraju została już przetarta :)

    entrop3r

  • 14. Data: 2006-10-19 19:45:20
    Od: " mlecz" <m...@N...gazeta.pl>

    > Dlaczego tak trudno znaleźć dobrych pracowników, co się porobiło z tym
    > krajem?
    Ja jestem.
    Byłam dobrym pracownikiem, ale już nie chcę pracować.
    Nie chce mi się.
    Chcę kraść. Pracodawcy mnie tego uczyli z niezwykłym uporem.
    W końcu do mojego móżdżku to dotarło.

    I już pilnie uczę się kraść.

  • 15. Data: 2006-10-19 20:18:39
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    mlecz napisał(a):
    > Chcę kraść. Pracodawcy mnie tego uczyli z niezwykłym uporem.
    > W końcu do mojego móżdżku to dotarło.
    Raczej Twoi rodzicie lub opiekunowie prawni lub rodzina zastępcza lub
    dom dziecka lub ulica nie nauczyła Cię nie kraść.

  • 16. Data: 2006-10-19 21:38:58
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Any User [Thu, 19 Oct 2006 14:29:17 +0200]:

    > Ja znam takich, co pracują za 2,50 brutto (Poznań) i się...
    > no, może nie do końca cieszą, ale nie uciekają.
    >
    > Kwestia umiejętnego doboru kadry.

    Znaczy "co godzinę rodzi się frajer - bądź pierwszym, który
    go znajdzie"?...

    Kira (zaciekawiona)

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::

  • 17. Data: 2006-10-20 02:34:01
    Od: "T.F." <t...@g...pl>

    "Immona" ...

    > Wyjechalismy :)

    Wielu Nas wyjechalo.

    PS:
    Pozdrawiam z UK.

    --
    T.F.

  • 18. Data: 2006-10-20 08:13:59
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eh8ctq$it2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > PO im nie pomoże - droga ewakuacyjna z kraju została już przetarta :)

    ROTFL :))))

    Pozdrawiam
    kantor

  • 19. Data: 2006-10-20 09:25:56
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 19 paź o godzinie 15:25, na pl.praca.dyskusje, futszaK napisał(a):

    > gdzie ???

    śląsk

    --
    Herbi
    20-10-2006 11:25:55

  • 20. Data: 2006-10-20 10:28:49
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ku...a - a nasi robotnicy jak maja 4,5-5zł/h to się cieszą !!!

    No i potem ktoś na tej kwocie opiera swój biznesplan, a na końcu jest płacz,
    że nie ma ludzi. Bazowanie na sytuacji że ktoś (pracownik) "nie ma wyjścia"
    jest stąpaniem po cienkim lodzie, opierającym się na naiwnym przekonaniu, że
    taki ktoś nigdy lepszego wyjścia nie znajdzie.

    e.