PracaGrupypl.praca.dyskusje › karencja

  • 1. Data: 2006-10-19 07:32:29
    Temat: karencja
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    jezeli pracuje w pierwszej firmie od 7 wrzesnia 2004 i zamierzam dac
    wypowiedzenie dzis czyli bede mial umowe z tą firmą do 4 listopada 2006 i
    jezeli i nowa umowe podpisze 6 listopada 2006 z nowa firma na 3 miesiace i
    jak wrazie po tych 3 -miesiacach albo ja sie zwolnie albo mnie zwolnia to
    zasilek oczywiscie sie nalezy ?
    pytam tylk ozeby sie upewnic.
    ciaglosci chyba nie musi byc (w tym przypadku jeden dzien przerwy)

  • 2. Data: 2006-10-19 10:21:35
    Temat: Re: karencja
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 09:32:29 +0200, rs <r...@w...pl>
    w <eh79mg$kik$1@news.onet.pl> napisał:

    > jezeli pracuje w pierwszej firmie od 7 wrzesnia 2004 i zamierzam dac
    > wypowiedzenie dzis czyli bede mial umowe z tą firmą do 4 listopada 2006 i

    Jaką umowę, bo to jest kluczowe, żebyś sięnie zdziwił, że przypadkiem
    pracuejsz do końca listopada.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-10-19 12:45:34
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnejekdf.1bm.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Jaką umowę, bo to jest kluczowe, żebyś sięnie zdziwił, że przypadkiem
    > pracuejsz do końca listopada.

    nawet jakby to wtedy jakie jest wyjsce z sytuacji bo z nowa firma chce
    zawiazac umowe 6 listopada?
    narazie odrzucam wyjscie porzucenie pracy bo to chyba najbardziej drastyczny
    sposob najszybszego zerwania umowy i to w nieelegancki sposob.