PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy

  • 1. Data: 2006-10-19 10:35:25
    Temat: pracownicy
    Od: "Paweł" <p...@g...3000.pl>

    Dlaczego tak trudno znaleźć dobrych pracowników, co się porobiło z tym
    krajem?
    Pzdr

  • 2. Data: 2006-10-19 10:39:06
    Temat: Re: pracownicy
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Paweł wrote:

    > Dlaczego tak trudno znaleźć dobrych pracowników, co się porobiło z tym
    > krajem?
    > Pzdr

    Wyjechalismy :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-10-19 10:41:02
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 19-10-2006 o 12:35:25 Paweł <p...@g...3000.pl> napisał(a):

    > Dlaczego tak trudno znale 1/4 ae dobrych pracowników, co si? porobi?o z tym
    > krajem?
    > Pzdr

    Za mało płacisz.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 4. Data: 2006-10-19 11:24:04
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Thu, 19 Oct 2006 23:39:06 +1300, Immona wrote:

    >Wyjechalismy :)

    Nieprawda, ja wciąż tu jestem (co prawda przelotem, ale zawsze coś
    :-))

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 5. Data: 2006-10-19 11:25:52
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...3000.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego tak trudno znaleźć dobrych pracowników, co się porobiło z tym
    > krajem?

    ludzie nie chca byc niewolnikami za 700 PLN na miesiac
    jesli juz maja nimi byc to za 700 funtow na miesiac

  • 6. Data: 2006-10-19 12:10:01
    Od: r...@o...pl

    Michał Buslik napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł" <p...@g...3000.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest trudno znależć dobrych pracowników, niz złego w kraju się nie dzieje,
    chętnie będę pracował dla ciebie... Wystarczy mi 25.00PLN/godz. i abyś przestrzegał
    KODEKSU PRACY,
    wówczas i ja i ty będziesz zadowolony, czy to jest dla ciebie jasne?
    Pierwsze pół roku mogę za 15.00PLN/godz. byś się mógł przekonać
    że masz kogoś komu warto dać te 25.00PLN.
    Ale przecież możesz Ukraińców zatrudnić za 8.00PLN/godz... ale
    musisz mieć silne boki bo przeważnie bokami wychodza :)

  • 7. Data: 2006-10-19 12:13:53
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 19 paź o godzinie 14:10, na pl.praca.dyskusje, r...@o...pl
    napisał(a):

    > Ale przecież możesz Ukraińców zatrudnić za 8.00PLN/godz...

    Ku...a - a nasi robotnicy jak maja 4,5-5zł/h to się cieszą !!!

    --
    Herbi
    19-10-2006 14:13:52

  • 8. Data: 2006-10-19 12:29:17
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Ku...a - a nasi robotnicy jak maja 4,5-5zł/h to się cieszą !!!

    Ja znam takich, co pracują za 2,50 brutto (Poznań) i się... no, może nie do
    końca cieszą, ale nie uciekają.

    Kwestia umiejętnego doboru kadry.

  • 9. Data: 2006-10-19 12:32:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 12:35:25 +0200, Paweł napisał(a):

    > Dlaczego tak trudno znaleźć dobrych pracowników, co się porobiło z tym
    > krajem?

    Jak to co ???
    Nic.

    Przez ponad 2 lata byłem, albo przynajmiej starałem się być
    przykładnym pracownikiem. Robiłem to co do mnie należało, a niekiedy
    nawet robiłem ponad. Niestety koszty utrzymania rosły a wynagrodzenie
    nie bardzo, zaś ciągłe negocjowanie warunków zwiększania zarobków
    było dosyć męczące.

    Koniec końców otworzyłem własną chałture i robie to samo co robiłem
    bezpośrednio dla moich klientów, chciaż na początku było ciężko to
    znaczy zarabiałem mniej jak bym zarabiał pracując u kogoś, ale obecnie
    już wychodze na swoje :)

    obecnie nie chce słyszeć o innym systemie współpracy jak kontrahent
    albo klient

  • 10. Data: 2006-10-19 13:25:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Oct 2006 14:13:53 +0200, Herbi napisał(a):

    > Ku...a - a nasi robotnicy jak maja 4,5-5zł/h to się cieszą !!!

    gdzie ???