PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca PL a hipermarkety

  • 1. Data: 2005-01-30 19:53:46
    Temat: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: "k2sp4" <j...@o...pl>

    Witam Wszystkich i mam pytanko:
    czy wg Was jest jakaś różnica między polskim pracodawcą
    a pracodawcą jakiegoś hipermarketu??
    No cóż moje skromne zdanie to REMIS a niestety tylko głośno
    jest teraz o hipermarketach:(
    Co sądzicie na ten temat??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-30 19:59:33
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

> [...]
    > a pracodawcą jakiegoś hipermarketu??
    > No cóż moje skromne zdanie to REMIS a niestety tylko głośno
    Zostań PL pracodawcą i sobie sam odpowiesz. Z Twojej wypowiedzi
    wynika, że nasz jednakową złą opinię na temat KAŻDEGO pracodawcy. Z
    tego wniosek jeden: zawsze będziesz złym pracownikiem.
    Może się mylę, ale to jedyny logiczny wniosek z tonu wypowiedzi :).

  • 3. Data: 2005-01-30 20:12:08
    Od: "k2sp4" <j...@o...pl>

    No cóż może jednak się Mylisz.
    Nie zmieniam pracodawców jak rękawiczki a chodzi mi otraktowanie czyli;
    niepłacenie za nadgodziny, "no się zwolnij" no i oczywiście pensja
    najlepiej za darmo robić a Twój szef jeździ czym chce, mieszka w "pałacu", a
    na wakacje na pewno nie jeździ pod namiot.
    Pozdrawiam:)

  • 4. Data: 2005-01-30 20:38:43
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > No cóż może jednak się Mylisz.
    To cieszy.
    > najlepiej za darmo robić a Twój szef jeździ czym chce, mieszka w "pałacu", a
    > na wakacje na pewno nie jeździ pod namiot.
    Niestety, to się zdaża dość często, chociaż nie wiem czemu masz w
    pogardzie przy okazji wczasy pod namiotem :).
    Może jednak generalizowanie, czyli na podstawie swojego smutnego
    doświadczenia wyciąganie wniosków w stosunku do wszystkich
    pracodawców, jest nieco przesadzone?
    Z punktu widzenia osoby zajmującej się pracownikami też musiabym
    wyciągać podobny wniosek w stosunku do pracowników... A jednak wiem,
    że (choć trudno znaleźć) są świetni pracownicy, są "normalni" i są
    tacy, z których da się zrobić dobrych. I jeśli nawet musze zwolnić
    kilku nowych pracowników po kolei to wiem, że w końcu znajdzie się
    kolejny dobry lub taki, z którego da się zrobić dobrego.

  • 5. Data: 2005-01-30 20:55:24
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: k2sp4 [Sun, 30 Jan 2005 21:12:08 +0100]:

    > najlepiej za darmo robić a Twój szef jeździ czym chce

    Z takim podejsciem dziwie sie ze masz jakiegos szefa ;>

    Kira

  • 6. Data: 2005-01-30 21:03:34
    Od: "k2sp4" <j...@o...pl>

    Szanowny Panie Janie widzę, że jest Pan jednym z lepszych i szanujących
    pracowników
    pracodawcą.
    Thx za wypowiedź

  • 7. Data: 2005-01-30 21:06:20
    Od: "k2sp4" <j...@o...pl>

    Oj Kira :(
    W firmie pracuję tylko 8 lat a to chyba świadczy, że jednak szefa mam
    a i zgadzam się na Jego warunki:)
    Poprostu chciałem usłyszeć opinie Szanownych Grupowiczów co sądzą na ten
    temat

    A Ty pracuj na siebie - bez szefa - pa ;>

  • 8. Data: 2005-01-30 21:07:26
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Szanowny Panie Janie widzę, że jest Pan jednym z lepszych i szanujących
    > pracowników pracodawcą.
    Podobno mnie lubią. Chociaż ich efekty w pracy znacznie przewyższają
    efekty osiągane na podobnych stanowiskach gdzie indziej. Czyli -
    pracują znacznie więcej... lub lepiej :).

  • 9. Data: 2005-01-30 21:14:50
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Z takim podejsciem dziwie sie ze masz jakiegos szefa ;>
    Mam doświadczenie z wieloma pracodawcami (na zlecenie uruchamiam dla
    nich regionalne biura handlowe) i - pomimo zbyt górnolotnego
    słownictwa k2sp4 - wiem, że jest wielu pracodawców, co wypłaty
    wynagrodzenia pracownikom nie mają na liście priorytetów. Dlatego
    pomimo obiekcji i docięcia mu w pierwszym poście, nie mogę całkowicie
    negować tego co mówi. Jesteś fajna i masz zawsze ogromnie wiele racji
    w swoich postach, ale ten temat faktycznie stanowi poważny problem.

  • 10. Data: 2005-01-30 21:30:00
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    k2sp4 wrote:

> [...]
    > a i zgadzam się na Jego warunki:)
    > Poprostu chciałem usłyszeć opinie Szanownych Grupowiczów co sądzą na ten

    chciales uslyszec opinie, czy chciales nam cos wmowic??
    napisales, ze masz jednego szefa od osmiu lat; i na tej
    podstawie wyciagasz wniosek: "czy wg Was jest jakaś różnica
    między polskim pracodawcą" - czym sugerujesz, ze nie ma
    takiej roznicy --> no to tlumaczymy Ci, ze po pierwsze
    wydajesz opinie na temat SWOJEGO pracodawcy, po drugie
    wydajesz opinie na temat JEDNEGO pracodawcy; i mysle,
    ze nawet gdyby tu sie podpisalo 1000 osob, mowiac ze
    ich pracodawca jest w porzadku, ze placi nadgodziny,
    ze razem z pracownikami cwiczy boks itp... to Ty bys
    i tak nie zmienil zdania...

    adas;