PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w warszawie za ile? › Re: praca w warszawie za ile?
    From: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w warszawie za ile?
    Date: Thu, 08 Dec 2011 12:37:58 +0100

    On 08.12.2011 10:54, Tomasz Kaczanowski wrote:
    > Kowalski mieszkający tam, może mieć tez mieszkanie komunalne, bądź
    > wykupione za złotówkę...

    Oczywiscie, ze moze, ale z tego co sie orientuje, zeby dostac mieszkanie
    komunalne nalezy spelniac jakies warunki - glownie finansowe. Rodzina z
    budzetem 8k/m-c bedzie zyla na zdecydowanie wyzszym poziomie od rodziny,
    ktora lapie sie na mieszkanie komunalne, nawet jezeli ta pierwsza
    rodzina bedzie musiala mieszkanie wynajac. Tak mi sie przynajmniej
    wydaje, bo nie znam kryteriow, na podstawie ktorych mieszkania komunalne
    sa przyznawane.

    Innymi slowy: uwazam, ze za 8kPLN/m-c mozna zyc juz calkiem ok(majac
    rodzine) i nie nazwalbym to skromnym zyciem :) Zdaje sobie jednak
    sprawe, ze pojecie "skromne" nie jest scisle okreslone i to co dla kogos
    jest "skromne" dla mnie moze byc luksusem :)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos