PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w warszawie za ile? › Re: praca w warszawie za ile?
  • Data: 2011-12-10 11:49:37
    Temat: Re: praca w warszawie za ile?
    Od: Piotr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > winny jest system!
    Więcej pracujesz - zapłacisz większy haracz(podatek). Najwięcej od
    państwa dostają( w nagrodę ) ci którzy nie pracują wcale.
    System zachęca do tego by nie pracować a jeśli już to na czarno.
    Niech frajer pracuje na umowę o prace, płaci podatki, a może się postara
    i przekroczy próg podatkowy. Później dobrzy politycy rozdadzą pieniążki
    "potrzebującym"