PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w warszawie za ile? › Re: praca w warszawie za ile?
  • Data: 2011-12-23 12:11:36
    Temat: Re: praca w warszawie za ile?
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nowy wrote:

    > za ile mniej więcej opłaca się praca w warszawie tak żeby nie dopłacać z
    > własnej kieszeni?
    > wymaniejm mieszkania, koszta utrzymania, dostałem propozycję 2kzł i
    > zupełnie nie mam pojęcia czy warto

    Spokojnie wyżyjesz w Warszawie za 2 tysiące i jeszcze odłożysz na
    oszczędności.

    Nie przejmuj się tymi, co gadają, że bez czterech pokoi w Centrum i
    garażu podziemnego, to nie ma sensu żyć.

    Jednak pracując za 2 tysie miesięcznie to będziesz mieszkał w pokoju, a
    nie w samodzielnym mieszkaniu. Np. wynajmiesz na spółkę czteropokojowe
    mieszkanie z trzema innymi osobami. Dojazdy raczej na bilecie kwartalnym
    komunikacji miejskiej, niż samochodem. Ew. latem rower. I w takim
    układzie, jeżeli nie będziesz szlajał się po restauracjach i kasynach,
    to z dwóch tysięcy, jeszcze 200 zł miesięcznie odłożysz na przyszłość.