PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w warszawie za ile? › Re: praca w warszawie za ile?
  • Data: 2011-12-08 11:05:50
    Temat: Re: praca w warszawie za ile?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-08, Tomek[TK] <t...@N...pl> wrote:

    [...]

    > W moim przypadku byloby to:
    > - wynajeta kawalerka(nie mam dzieci)
    > - dojazd do pracy samochodem lub metrem jezeli jest taka
    > mozliwosc(podobno szybciej)
    > - wyzywienie
    > - telefon + internet
    > - jakas tam rozrywka od czasu do czasu
    > - oszczednosci na poziomie 300-500 PLN/m-c
    >
    > Byc moze cos pominalem :)

    No to w 2000 zł z tym się nie zmieścisz.
    Sam samochód to jest koszt myślę 300-500 zł miesięcznie
    (paliwo, naprawy, OC). Drugie tyle chcesz oszczędzać,
    więc w optymistycznym wypadku masz do dyspozycji
    1400 zł/m-c na mieszkanie (z opłatami, które zimą
    rosną), wyżywienie, internet, rozrywkę, ciuchy.

    Dałoby radę się zmieścić jakby wynająć pokój albo najem
    mieszkania uskutecznić z kilkoma osobami, ale nie
    samodzielnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl