PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w warszawie za ile? › Re: praca w warszawie za ile?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: praca w warszawie za ile?
    Date: 8 Dec 2011 09:06:55 +0100

    On 2011-12-08, Jackare <1...@1...tralala.com> wrote:

    [...]

    > Włączyłem się do dyskusji po poście osoby która chce pojechać do Wawy i pyta
    > o zarobki. Nie pisze nic o kwalifikacjach i doświadczeniu więc zakładam że
    > nie są oszałamiające, tym bardziej że zaproponowano jemu/jej stawkę 2 tys
    > czy brutto czy netto tego też nie wiadomo, co nadal wskazuje na stanowisko
    > pracy na które nie są wymagane jakieś szczególne kwalifikacje czy nie wiąże
    > się z jakąś większą odpowiedzialnością.

    Na takie stanowiska to się lokalnie ludzi szuka, a nie z innych miast.

    > Czy ktoś mieszka sam czy z rodziną, czy ma kredyty czy nie - pracodawcę
    > raczej to nie interesuje. Ma jakiś tam budżet związany ze stanowiskiem i nie
    > wnika w prywatne sprawy pracownika. Chcę po prostu pdkreślić fakt że w
    > Warszawie zapewne znakomita większość ludzi nie zarabia kilkukrotności
    > średniej krajowej

    http://www.sprawdz-zarobki.pl/warszawa/Default.aspx
    A w ostatnim tygodniu bodajże widziałem dane statystyczne mówiące
    o średniej pensji brutto > 4000.

    > i też zyją, mają kredyty, dom na utrzymaniu, dzieci etc.

    To wylicz mi proszę ile tego kredytu może wziąć osoba o dochodach 2000 zł netto
    i zobacz czy da się za to coś w Warszawie kupić. Może jak na rodzinę (sumaryczne
    dochody) przypadnie 5 tys, to faktycznie, ale utrzymanie się w pojedynkę,
    w obcym mieście za 2000 zł jest moim zdaniem nierealne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl