PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w marketach Biedronka

  • 21. Data: 2002-09-21 12:21:07
    Temat: Re: praca w marketach Biedronka
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Nie wiem jak jest akurat w Biedronce, w innej francuskiej sieci
    supermarketów wygląda to tak:

    1. Szkolenia polegają na pracy w markecie początkowo pod nadzorem starszych
    pracowników, później coraz bardziej samodzielnie. A na samym początku
    dostaniesz do poczytania broszurki jak powinien wyglądać i zachowywać się
    pracownik itd.
    2. Nie, starają się jak tylko mogą nie zatrudniać pracowników na stałe na
    pełny etat.
    3. Na cały, na 1/2, 1/4 i wszystkie możliwe kombinacje. Przy czym to że
    jesteś zatrudniony na niepełną cześć etatu wcale nie oznacza że tyle
    pracujesz. Zasady odnośnie czasu pracy (podobnie jak reszta kodeksu pracy,
    przepisy BHP itd.) nie są wogóle przestrzegane.
    4. Tego akurat nie wiem.
    5. Możliwość awansu istnieje ale prawdopodobieństwo wyrzucenia jest sporo
    większe. Zresztą w supermarketach jest ogromna rotacja pracowników.
    6. Nie, choć jest mile widziane. Za to bardzo wskazana jest aktualna
    książeczka zdrowia.

    Piotr

  • 22. Data: 2002-09-21 17:29:39
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    So Rafal rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl can'T wait...:

    | I pewnie robota w Urzedzie Pracy jest rownie latwo dostepna jak w markecie?

    Gdzie ja tak napisalam?
    Ludzie, no.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Niejeden czlowiek, ktory wysoko zaszedl, zawdziecza swoj sukces raczej tkwiacemu w

  • 23. Data: 2002-09-22 16:28:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Do WC mogą wyjść ale już o jakiejkolwiek przerwie na posiłek (nb. ustawowej)
    > kasjerki w markecie mogą zapomnieć.

    Ciekawe.. właśnie dzisiaj kasjerka z kasy przy której płaciłem
    zgłaszała, że chce iśc na przerwę...

    Czary?

    P.S. nie, kolejny co 'wie lepiej'
    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2002-09-22 18:02:57
    Od: "Paweł" <p...@n...gazeta.pl>

    Bardzo ciekawe, bardzo. Kasjerki mogą i wychodzą na przerwy, a wszelkie
    opowiadania (plotki) można między bajki włożyć...

    pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-09-22 18:09:02
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "Paweł" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message
    > Bardzo ciekawe, bardzo. Kasjerki mogą i wychodzą na przerwy, a wszelkie
    > opowiadania (plotki) można między bajki włożyć...

    Albo masz na myśli inny supermarket albo p*** farmazony. A nie są to żadne
    plotki, wiem od mojej matki która kilka lat pracowała w supermarkecie.

    Piotr

  • 26. Data: 2002-09-22 20:02:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Albo masz na myśli inny supermarket albo p*** farmazony. A nie są to żadne
    > plotki, wiem od mojej matki która kilka lat pracowała w supermarkecie.

    Najwyraźniej dalej opowiada Ci bajki.

    ___________ (R)

  • 27. Data: 2002-09-23 04:55:38
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Najwyraźniej dalej opowiada Ci bajki.

    Nie będę Cię na siłę przekonywał, jak chcesz osobiście sprawdzić że to nie
    bajki to najlepiej zatrudnij się na kasjera w hipermarkecie. Przy okazji
    przekonałbyś się że nieprzestrzeganie czasu pracy to akurat jeden z
    drobniejszych hipermarketowych "brudnych sekretów".

    z mojej strony EOT
    Piotr

  • 28. Data: 2002-09-23 09:04:28
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 23 Sep 2002 06:55:38 +0200, "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >przekonałbyś się że nieprzestrzeganie czasu pracy to akurat jeden z
    >drobniejszych hipermarketowych "brudnych sekretów".

    Naoglądałeś się TVN czy Polsatu... ech...

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 29. Data: 2002-09-23 17:29:47
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    c...@p...onet.pl (Chyna) wrote in <3...@n...vogel.pl>:

    /ciach.../

    >W kazdej plotce jest zdzblo prawdy. A o pieluchach slyszalo wielu. Na pewno bujda?
    >Bo mi sie nie wydaje...

    Te glupoty wziely sie chyba ze slynnej afery zwiazanej z marketem Biedronka
    (chyba) , gdzie kasjerkom zabrano stolki i musialy stac za kare.

    W.

  • 30. Data: 2002-09-23 17:30:37
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "jerzu" <j...@i...pl> wrote in message
    > Naoglądałeś się TVN czy Polsatu... ech...

    To co piszę to informacje od osób pracujących w supermarkecie. Ale jak już
    pisałem nie zamierzam nikogo na siłę przekonywać, zresztą możliwe że nie w
    każdym supermarkecie jest tak samo, podobnie jak w innych branżach są lepsze
    i gorsze firmy.

    pozdrawiam
    Piotr