PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w marketach Biedronka › Re: praca w marketach Biedronka
  • Data: 2002-09-20 09:48:42
    Temat: Re: praca w marketach Biedronka
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    So Plissken p...@p...fm can'T wait...:
    | Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    | pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    | kasie.

    Wspolczuje osobom pracujacym we wszelkich Hitach, Carrefourach, Biedronkach.
    Zapierniczaja za niewielka kase wiele godzin, nie wolno im odejsc od stanowiska (stad
    pieluszki), musza sie do wszystkich usmiechac i mowic: "Dzien dobry", chociaz pomimo
    dolow moj dzien chyba jednak, a wlasciwie na pewno jest lepszy, od dnia takiej
    pani/pana, jak cos sie "spsuje", nie z ich winy przeciez i kolejka staje wszyscy
    rzucaja w taka osobe gromami, sycza, wzdychaja, zdarzaja sie komentarze (stalam nie
    raz w kolejce).
    Ja tych ludzi podziwiam, naprawde ich podziwiam, trzeba byc bardzo silnym psychicznie
    i... fizycznie i im wspolczuje.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Wyszukujemy: "Go to hell". I na pierwszym miejscu ...