PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w marketach Biedronka › Re: praca w marketach Biedronka
  • Data: 2002-09-20 07:06:20
    Temat: Re: praca w marketach Biedronka
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:amcko4$r8s$1@news.onet.pl...
    > Czy nie słyszałeś o pracy w supermarketach ? Mało się o tym mówi. Nawet
    > pieluche każą Ci kupić. Te w która będziesz srać stojąc 16 godzin przy
    > kasie.

    He, he. Już kiedyś o tym było. Jakiś mądry grupowicz napisał, że pracował w
    hiperze i praca jak każda inna, ale za drobną
    opłatą może TVN-owi pokazać ślady po przypalaniu i pobiciach. I wpełni się
    znim zgadzam (dość długo pracowałem w 2 marketach). Z tymi marketami to
    chyba tak jak z Grencardowcami, których pejczem poganiają SS-ni ;-). Pewnie
    są przegięcia, ale nie większe niż u naszych polskich prywaciarzy. Jak ktoś
    nie ma roboty to bierze co jest.