PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w marketach Biedronka › Re: praca w marketach Biedronka
  • Data: 2002-09-20 10:04:11
    Temat: Re: praca w marketach Biedronka
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    So Neo[EZN] h...@b...gnet.pl can'T wait...:

    | Ostatnio spytalem sie we wroclawskim Kerfurze jednej kasjerki czy musi
    | caly czas siedziec przy kasie, zasmiala sie i powiedziala, ze nie ma
    | zadnych problemow zeby wyjsc np. do WC.
    |
    | Zrob tez sobie taki wywiad jak masz jakies podejrzenia ;]]

    Moze ja taki zrobie? I bedzie mi jakos lzej. Powaznie.
    Ale i tak nikt nie przekona mnie, ze ta praca jest zachwycajaca i rownie fajna, co
    praca osoby, ktora pracuje na przyklad przy kompie. Moja kolezanka pracuje w Urzedzie
    Pracy, moze napic sie herbaty, moze zapalic, choc bez przegiec, ta praca nie jest
    FaScyNuJaCa ;), ale z pewnoscia lepsza niz praca, przepraszam za wyrazenie,
    "popychacza" bez komfortu psychicznego, fizycznego i z niziutka pensja.
    Chyba tu sie zgodzicie? Czy takze sa jakowes objekcje? ;]

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Niejeden czlowiek, ktory wysoko zaszedl, zawdziecza swoj sukces raczej tkwiacemu w