PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Irlandii?

  • 31. Data: 2006-07-20 19:17:22
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > jak bym chciał to już by mnie tu nie było, miałem już propozycje pracy
    > za granicą za dość pokaźne pieniądze (jak dla mnie a tu nie zarabiam

    Ojej. I nie skorzystałeś?

    > źle) ale wszyscy potrafią tylko ponarzekać podwinąć ogon z jechać na
    > zmywak. Może próbować coś zrobić jak jest źle, samemu się zmierzyć z

    Ziew. Hasło 'zmywak' staje się nudne :-)
    Ty miałeś jechać pracować na zmywaku? Współczuję w takim razie i się nie
    dziwię że nie pojechałeś :-)

    > problemami.

    O jakich problemach piszesz?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 32. Data: 2006-07-21 06:21:01
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > O jakich problemach piszesz?

    np to że w Polsce jest jak jest to może nie są problemy np korupcja itp ?

  • 33. Data: 2006-07-21 06:26:55
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Immona napisał(a):

    > Mitem zmywaka pocieszaja sie ostatnio wszyscy ci, ktorzy chcieliby, a
    > nie maja odwagi.

    dlaczego jak ktoś nie chce jechać to od razu "nie ma odwagi", a może
    żeby zostać trzeba mieć odwagę?

    > Jak Cie interesuje, gdzie pracuje, zapraszam do linka w sygnaturce.

    I to może jest raj na ziemi? Ja tam wole Tatry i zimny Bałtyk.

  • 34. Data: 2006-07-21 06:43:34
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

    > dlaczego jak ktoś nie chce jechać to od razu "nie ma odwagi", a może
    > żeby zostać trzeba mieć odwagę?

    Twoja odwaga cywilna jest rozczulajaca.

    > I to może jest raj na ziemi? Ja tam wole Tatry i zimny Bałtyk.

    Tak, tak - Baltyk, polskie place, i Radio M. sa nie do pobicia.

    A winogrono jest kwasne.... O tym nawet Ezop pisal:
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fox_and_the_Grapes

    A.

  • 35. Data: 2006-07-21 06:53:06
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Aleksander Galicki napisał(a):

    > Tak, tak - Baltyk, polskie place, i Radio M. sa nie do pobicia.

    Radio M. nie słucham jak kilku innych co nie lubię, zarobki mam całkiem
    dobre, nie mogę narzekać.

    > A winogrono jest kwasne.... O tym nawet Ezop pisal:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fox_and_the_Grapes

    i co z tego, zawsze można kupić greckie, czy hiszpańskie tak już jest
    świat urządzony że nie wszystko wszędzie rośnie ale to powinieneś z
    geografii wiedzieć

    EOT z mojej strony.

  • 36. Data: 2006-07-21 07:19:56
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    clockworkoi wrote:

    > Użytkownik <r...@e...ie> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > <cut>

    > Swoja droga, wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma:P 'Moj' lektor angielskiego
    > jest natural born kiwus i jest szczesliwy siedzac w Polsce, i wcale nie
    > zamierza wracac... dziwne, nie?;)

    Wcale nie. Kiwilandia jest super dla kogos, kto juz zazyl gwaru i
    rozrywki przestrzeni o duzej gestosci zaludnienia oraz adrenaliny
    szybkiego zycia i chce sie odprezyc w pieknych okolicznosciach przyrody
    wsrod wyluzowanych az do olewactwa ludzi. A na odwrot, jak ktos sie
    nasycil ta przyroda i atmosfera az do znudzenia, to pragnie zaznania
    tego drugiego kranca, ktory jest wtedy bardzo atrakcyjny. Mnostwo Kiwi
    wyjezdza do Europy i USA, a stamtad masa ludzi przyjezdza tu. NZ to cos
    w rodzaju przytulnego, ale wiejskiego i troche zapyzialego zascianka
    Imperium Brytyjskiego. Jest sporo ludzi, ktorym cos takiego bardzo
    odpowiada, ale jestem w stanie w pelni zrozumiec tych, ktorym nie odpowiada.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 37. Data: 2006-07-21 07:33:30
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomek wrote:

    > dlaczego jak ktoś nie chce jechać to od razu "nie ma odwagi", a może
    > żeby zostać trzeba mieć odwagę?

    Nie. Po prostu ci, ktorzy zostaja ze szczerego przekonania, nie reaguja
    negatywnie na fakt, ze ktos wyjechal i jest zadowolony.

    > I to może jest raj na ziemi? Ja tam wole Tatry i zimny Bałtyk.

    Tatry ok, pod warunkiem, ze slowacka czesc. Baltyk mi sie nigdy nie
    podobal, z tego wzgledu, ze nie cierpie tloku w sytuacjach
    rekreacyjnych. Ale rozumiem, co chcesz powiedziec: Polska jest fajna pod
    roznymi wzgledami, a jak kazdy kraj posiada tez swoje braki. Tylko ze ja
    nic zlego o Polsce nie napisalam, a tu reklamuje jak moge (choc raczej
    ludzi i kulture, a nie przyrode, bo tu trudno konkurowac). Po prostu
    jest wiele fajnych miejsc na swiecie, a ludzie maja rozne upodobania.

    Zacytuje sama siebie ;) :"Emigracja jest widziana w Polsce jako
    dramatyczny wybór, a nie - jak w krajach bardziej rozwiniętych -
    normalne w czasach globalizacji swobodne wybranie najlepszego dla siebie
    miejsca na ziemi. "

    Dla mnie to nie byl dramatyczny wybor. Polska nie ma dla mnie jakiejs
    przewagi konkurencyjnej nad reszta swiata wynikajacej z tego, ze jest to
    jak dotychczas najwieksze na swiecie skupisko ludzi tej samej
    narodowosci co ja.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 38. Data: 2006-07-21 07:47:00
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał w wiadomości

    > np to że w Polsce jest jak jest to może nie są problemy np korupcja itp ?

    Gdzie indziej tez jest jak jest, i tez maja korupcje, czasem mniejsza a
    czasem wieksza niz w Polsce. Ten kraj nie jest ani lepszy ani gorszy od
    innych, i choc jest dosyc 'specyficzny' to ma jedna zasadnicza zalete,
    ktorej nie maja inne - jest "MOJ". Co nie znaczy, ze nie wyjade za lepszym
    zyciem, pieniedzmi, praca itp itd. Ale jedno wiem napewno - umre tutaj:)
    pozdr
    /p

  • 39. Data: 2006-07-21 07:48:34
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

> [...]
    > chce sie odprezyc w pieknych okolicznosciach przyrody wsrod wyluzowanych

    I dlatego, Immono, jest tam w mojej wypowiedzi usmieszek z przymrozeniem
    oka:D
    pozdrawiam
    /p

  • 40. Data: 2006-07-21 13:24:25
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl>

    No to ja chętnie się dowiem za co ktos dostaje te 6 tys na miesiąc bo
    napewno nie za klikanie w reklamy chociaż tego typu ogłoszenia tez były.
    Prosiłbym o konkretny projekt i bardzo chętnie go wycenię.
    Miałem styczność z firmą, która wygrała przetarg o wartości 60 tys euro i
    chłopaki nawet nie napisali odrębnej aplikacji do automatyzacji skanowania
    tylko pani Gienia skanowała pół roku. To jest żałosne, zreszta i tak była
    pewnie na stażu.
    Napisanie takiego programu w wersji określonej w specyfikacji zajęłoby mi ok
    1,5 miesiąca czasu. Więc chyba za mało biorę albo poprostu nie mam pleców i
    nie wygrywam przetargów.
    Poprostu w Polsce przeżyje tylko polityk, złodziej i prostytutka, a jedyne
    czym się możemy pochwalić to język i bociany. tyle...