PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Irlandii?

  • 21. Data: 2006-07-20 10:47:12
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Tomek wrote:

    > jak bym chciał to już by mnie tu nie było, miałem już propozycje pracy
    > za granicą za dość pokaźne pieniądze (jak dla mnie a tu nie zarabiam
    > źle) ale wszyscy potrafią tylko ponarzekać podwinąć ogon z jechać na
    > zmywak. Może próbować coś zrobić jak jest źle, samemu się zmierzyć z
    > problemami.

    Mitem zmywaka pocieszaja sie ostatnio wszyscy ci, ktorzy chcieliby, a
    nie maja odwagi.
    Jak Cie interesuje, gdzie pracuje, zapraszam do linka w sygnaturce.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 22. Data: 2006-07-20 10:53:20
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Tomek wrote:
    > to zwróć kasę jaką wsadziło polskie państwo w waszą edukacje.

    No tak, bo państwo to zdolny magik, który wyczarowuje pieniądze nam -
    głupim - żebyśmy mogli sobie za nie coś kupić... no proszę Cię, bez
    takich żartów przed południem. Wake up!

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 23. Data: 2006-07-20 10:55:49
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    r...@e...ie wrote:
    > Co myslicie o pracy w Irlandii?
    > Poszukuje testerow, programistow Java, Perl i jakos malo ludzi sie
    > odzywa...
    > Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%
    > z tego co w Polsce, a jednak...
    > Podzielcie sie ze mna uwagami,

    Dobra rada: zróbcie oddział w Polsce z atrakcyjnymi wynagrodzeniami w
    PLN. Chętnych do wyjazdu jest niewielu, bo pracy w kraju nie brakuje, a
    taki oddział offshoringowy opłaca się zwykle obu stronom.

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 24. Data: 2006-07-20 11:04:10
    Od: r...@e...ie

    Nie wiem co oznacza termin "polska szkola rekrutacji". Mysle, ze kazda
    firma, czy tez agencja prowadzi ja na swoj sposob. Na rynku Irlandii
    funkcjonuje ponad 300 agencji rekrutujacych pracownikow i kazda ma
    wlasna filozofie i strategie.

    Wymagania nie sa "zawyzane". Tego faktycznie oczekuje firma. Nie ja
    ukladam job profile, ale Irlandczykowi ciezko pojac, ze Polak jest w
    stanie zrobic cos wiecej i jeszcze szybko nauczyc sie nowej
    technologii. Dla mnie zawsze bardziej liczy sie potencjal osoby i po 5
    latach moge powiedziec, ze w wielu wypadkach sie nie pomylilem. Oni
    chcieliby zeby tester mial 5 lat doswiadczenia w testowaniu, a przeciez
    kazdy programista jak cos stworzy to pozniej to testuje, nie mam
    racji?!
    Latwiej jest mi przekonac pracodawce kiedy mam jakiekolwiek CV, ktore
    nie spelnia moze w 100% wymagan, ale jest obiecujace, niz gdy nie mam
    zadnego. A juz parokrotnie uslyszalem: "mam za malo doswiadczenia i do
    tego to jeszcze obcy kraj, wiec maja pewnie wieksze oczekiwania...". W
    dodatku na prawde nie ma az tylu kandydatow jakby sie moglo wydawac. W
    Polsce jeszcze 3 lata temu na jedno ogloszenie odpowiadalo okolo 150
    kandydatow. Teraz ta liczba systematycznie maleje. Myslalem ze w
    Irlandii i UK jest na odwrot, a wcale to nie jest prawda. Mam na mysli
    oczywiscie wykwalifikowane stanowiska.

    Moim celem nie jest przekonywanie Was, ze tu jest lepiej i warto
    opuscic Polske. Ale jezeli sie wahacie czy wyslac CV, to lepiej to
    zrobcie ;)

    Powodzenia,

  • 25. Data: 2006-07-20 11:15:07
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Tomek wrote:

    > to zwróć kasę jaką wsadziło polskie państwo w waszą edukacje.
    Buhahahahahaha

  • 26. Data: 2006-07-20 11:15:36
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof M," <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > s...@g...com napisał(a):

    <cut>

    > 5-6 tys. - wolne żarty. Niby gdzie. <cut>

    W Warszawie...

  • 27. Data: 2006-07-20 11:23:24
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@e...ie> napisał w wiadomości
    ps.com...

    <cut>
    > BTW: Nowa Zelandia... hmmm tez o niej marze, ale stad juz jestem o
    > wiele blizej niz bedac w Polsce.

    Swoja droga, wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma:P 'Moj' lektor angielskiego
    jest natural born kiwus i jest szczesliwy siedzac w Polsce, i wcale nie
    zamierza wracac... dziwne, nie?;)

  • 28. Data: 2006-07-20 11:36:11
    Temat: Re:[OT] praca w Irlandii?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    herakles napisał(a):

    > Buhahahahahaha

    Gratuluje elokwencji.

  • 29. Data: 2006-07-20 11:53:13
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia 19 Jul 2006 08:36:31 -0700, r...@e...ie napisał(a):

> [...]
    > odzywa...
    > Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%

    Ciekawe ile Twoja firma potrąca od pensji i przez ile lat za znalezienie
    pracy, co ?
    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 30. Data: 2006-07-20 18:28:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Jul 2006 04:04:10 -0700, r...@e...ie wklepał(-a):

> [...]
    >chcieliby zeby tester mial 5 lat doswiadczenia w testowaniu, a przeciez
    >kazdy programista jak cos stworzy to pozniej to testuje, nie mam

    Nie masz racji. Testowanie przez twórcę to kiepskie testowanie. Dlatego, że
    idzie on utartymi ścieżkami i nie przewiduje nietypowych zachowań użytkownika.