PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana moderowanie ?? › Re: praca.oferowana moderowanie ??
  • Data: 2004-07-17 15:43:07
    Temat: Re: praca.oferowana moderowanie ??
    Od: "foto-tip.pl" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski napisał:

    > Skoro się nie ukazało to znaczy, że nie spełniało warunków opisanych w FAQ.
    > Polecam http://42.pl/ppo/ i http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Witam

    Wydaje mi się, że spełniało te wymagania. Może poza jednym, że nie
    podałem nazwy firmy, ale jest podana w polu "nadawca" jak i e-mail
    kontaktowy podany jest firmowy, a nie żaden onet itp.
    Jest to trochę chore, że ktoś chce dac komuś pracę w kraju gdzie panuje
    20% bezrobocie (mówię o normalnej pracy, nie żadne pseudo składanie
    długopisów itp.) a ktoś blokuje te ogłoszenia.

    pozdrawiam
    Hubert