PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na umowę zlecenie

  • 1. Data: 2002-02-24 19:32:00
    Temat: praca na umowę zlecenie
    Od: "amaranta" <a...@t...pl>

> [...]
    > (nie w-wa), umiescilem pare ogloszen w sieci i zadnego efektu, dlatego mam
    > watpliwosci
    > czy faktycznie przeszkoda w zatrudnieniu sa wysokie koszty, czy moze cos
    > zupelnie innego
    > na marginesie dodam, ze mozna zdobyc doswiadczenie jesli sie tylko bardzo
    > tego chce
    > ja koncze studia dzienne i podyplomowe, mam pare lat  dosw. zawodowego
    > dzialalem w 2 org. st. nie rezygnujac przy tym z "zycia studenckiego" i
    > setki innych rzeczy
    > ale jak to mowia - "no pain, no gain" ;-)

    no wiec na ch...... ci staż (ze tak brzydko powiem) i to bezplatny skoro masz
    pare lat doswiadczen ??????
    puknij sie chlopie w glowe. Jak slysze takich jak ty to mi sie chce plakac ze
    Nasza machina edukacyjna produkuje takich bufonow

    nie pozdrawiam Cie

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-02-24 19:50:20
    Temat: Re: praca na umowę zlecenie
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Szukam informacji o zawodzie ELEKTRODIAGNOSTA...
    Gdzie można zcoś takiego znaleźć? Gdzie się kształcić, na czym polega
    zdobywanie wykształcenia i wiedzy, może praktyki...
    Sprawa pilna...
    Pozdrawiam
    Bruno.

  • 3. Data: 2002-02-25 08:17:07
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > jeden wielki przekret
    >
    > jak masz Aster City to na kanale Info
    > pojawiaja sie ogloszenia
    > Chalupnictwo
    > Proste prace Biurowe
    > Kierowca
    > itd itp
    > tytuly rozne numer ten sam
    > zadzwon 0-70-xyz-zyx
    >
    > NACIAGACZE !!!

    czy można jakoś ukrucić ten proceder? przecież to oszustwo! Nie wszyscy się
    zawaczsu połapią a potem jest płacz przy rach. telef. Przecież pracy szukają
    ci, którzy jej nie mają - czyli kasy też nie.
    ...może wystarczy zwykłe zawiadomienie prokuratury?

  • 4. Data: 2002-02-25 17:00:48
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl>

    Cześć

    Kto będzie tak miły i przybliży mi zakres obowiązków Media planera ?
    Kto to jest media planer?

    MuK

  • 5. Data: 2002-02-27 11:59:35
    Od: "Marcin Lubojański" <n...@p...pl>

    > ....TPSA... ?? buee... :o> hheh :o]

    zart?
    --
    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
    ** eReS ** // e...@m...com

  • 6. Data: 2002-02-28 08:24:45
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl>

    MAm pytanko!

    Czy jak jest umowa zlecenie to biora miod tego na zus czy tylko na ub.
    zrowotne.
    Np. mam 8,10 za godzine, w miesiacu pracuje 60 h to ile wezme na reke?

    Zaznacze ze nie jestem zarejestrowana jako bezrobotna. I czy lepiej byloby
    mi sie zarejestrowac?

    Pozdrawiam

    Ewa

  • 7. Data: 2002-02-28 08:41:50
    Od: "Marcin Lubojański" <n...@p...pl>

    > jesli jestes studentem nie sa odprowadzane ani skladki zdrowotne, ani na
    ZUS
    > (emerytalne, itd.)

    A jesli nie jestem studentem? Ani nie jestem zarejestrowany jako bezrobotny
    to jak sie to przedstawia?
    np. mam 8 zl brutto za h, pracuje 60 h miesiecznie to jaka kwote dostane na
    reke?

    Pozdrawiam Molek

  • 8. Data: 2002-02-28 08:50:53
    Od: <m...@g...pl>

    Użytkownik "Francesco Sforza" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam w najblizszym czasie wybieram sie do Warszawy na rozmowe o prace
    > zastanawiam sie ile zazadac w obecnej sytuacji rynkowej. Help!

    Tyle, za ile skłonny byłbyś się przeprowadzić i pracować.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com

  • 9. Data: 2002-02-28 13:13:58
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PrzemekG." <b...@k...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc!
    > Można by na podstawie tego wątku napisac pracę socjologiczną.

    To napisz. Przynajmniej zrobisz coś z pożytkiem...

    > Wieczorem sytuacja diametralnie się zmienia i głos zabierają osoby
    > zainteresowane (tak, tak panowie sceptycy są tacy).

    Widać wieczorami władze intelektualne ludzi opuszczają.

    > Wnioskuję, iż podejście do tego zagadnienia zależy od punktu siedzenia.
    > Łatwo jest wam komentować w spokojnym zaciszu biur

    Jestem u siebie w domu.

    > Nazwijcie ludzi idiotami, wałkami.

    Nazwę Ciebie - spamerem i oszustem.

    --
    Konrad J. Brywczyński should it be implausible
    k...@b...tk that a man can supervise

  • 10. Data: 2002-02-28 13:14:27
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o to, ze czy jak firma nie moze mi zaplacic w terminie to
    czy moge sie zwolnic bez wypowiedzenia umowy o prace z winy pracodawcy
    i zadac odszkodowania? Jesli tak to jakiego? Pracuje w tej firmie
    ponad rok, nie jest to moja pierwsza praca, co z zaleglym urlopem,
    jakiej wysokosci odszkodowanie i po jakim czasie?