PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam informacji o zawodzie...

  • 1. Data: 2002-02-24 20:21:05
    Temat: szukam informacji o zawodzie...
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a5bjqn$vm$1@news.tpi.pl...
    > Czesc!
    >
    > Czesto widze ogloszenia typu zatrudnimy "projektanta /
    > programiste". Tak sie troszke zastanawiam, przeciez to jednak dwa
    > dosc rozne stanowiska gdzie wymagane sa inne umiejetnosci.
    >
    > Mozna byc dobrym programista, a zlym projektantem i odwrotnie.
    > Ponadto nawet w srednim projekcie jest dla projektantow tyle
    > pracy, ze juz pewnie nie starczy im czasu by zajac sie
    > programowaniem. Oczywiscie pomijam sytuacje, gdy od czasu do
    > czasu trzeba cos wyjatkowo pilnie skrabnac.
    >
    > Wydaje mi sie, ze w tych wszystkich ofertach poszukiwani sie po
> [...]

    Piszesz albo z perspektywy studiow, albo jkiejsc duzej firmy typu Prokom,
    gdzie sa role analityka/projektanta/programisty odzielone. W malaych firmach
    z powodow finansowych jest sie jednoczesnie w kazdej z tych funkcji. Nie
    stosuje sie zadnych metodologii w sposob uporzadkowany, za to rozmawia sie z
    klintem caly czas. Teraz zreszta pracuje nie w malej firmie, a w calkiem
    duzym portalu i wyglada to zreszta dosc podobnie.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2002-02-24 21:48:52
    Temat: Re: szukam informacji o zawodzie...
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi!

    Mam jeszcze pytanie: co wam, zaocznym dalo zarejestrowanie
    sie w UP? Chodzilo glownie o zaplate ubezpieczenia?

    I jeszcze a propos - jaki zawod ma zona, ze znalazla cos
    przez UP?