PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na Bialorusi › Re: praca na Bialorusi
  • Data: 2004-12-13 14:15:21
    Temat: Re: praca na Bialorusi
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle nad wyjazdem za praca do Bialorusi. Ma ktos jakies doswiadczenia na
    > tym terenie?

    Wiem o jaki model zycia Ci chodzi. Odbebnic swoje i swiety spokoj. Rozumiem
    i nie krytykuje.
    Ja na Twoim miejscu pomyslalbym raczej o jakichs krajach z fajnym socjalem,
    np Szwecji.
    Fajne sa tez kraje typu "mam to w dupie" takie jak pld. Francja, Hiszpania,
    Wlochy.
    Otwarcie tam wlasnego mikro-biznesu takiego jak knajpeczka, kawiarenka,
    sprzedaz lodow, antykwariat, sklep z gadzetami spowoduje ze zyjesz sobie
    leniwym rytmem : 10 rano- siesta, siesta - wieczorek. W godzinach siesty i
    poza godzinami pracy wali cie wszystko

    Znacznie blizsza jest nam kultura i sposob myslenia krajow slowianskich
    dlatego myslke ze zycie w Rosji czy na Bialorusi mogloby Ci takze dac
    satysfakcje jezeli nie myslisz o wyscigu szczurow i nie zalezy ci na pogoni
    za kasa. W sumie to zdrowe. Wyluzowani zyja dluzej.
    --
    Jackare
    Bytom