PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 2 etatach- czy można? › Re: praca na 2 etatach- czy można?
  • Data: 2007-08-19 19:16:13
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-08-17 08:17, taki ktos jak cef napisac raczyl:

    > A gdzie jest zdefiniowany taki standardowy etat?
    > To tylko Twoje wyobrażenie.

    Czy ja napisałem, że żaden inny wymiar czasu pracy nie istnieje
    w przyrodzie? Spytano mnie, co rozumiem przez "standard" -
    i tak też odpisałem (Art. 129, $1 KP). Dowolny inny przykład
    w tym konkretnym przypadku przyjąłbym za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Waldek