PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na 2 etatach- czy można?

  • 1. Data: 2007-08-14 15:14:17
    Temat: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "kamieniarz" <k...@y...com>

    witam
    czy będąc na umowie o pracę na pełen etat w jednej firmie nie ma przeszkód,
    aby w trakcie urlopu, który kończy moją karierę w tejże firmie, rozpoczął
    pracę w innej frmie?
    pozdrawiam
    mc

  • 2. Data: 2007-08-14 15:24:35
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamieniarz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy będąc na umowie o pracę na pełen etat w jednej firmie nie ma
    > przeszkód, aby w trakcie urlopu, który kończy moją karierę w tejże firmie,
    Nawet w trakcie pracy na etacie możesz mieć drugi czy trzeci etat, nie moze
    byc to ta sama firma. Kiedyś czesto korzystali z tego ludzie o krótszym
    czasie pracy nauczyciele lekarze itp.
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/

  • 3. Data: 2007-08-15 12:17:16
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2007 17:24:35 +0200, TMK napisał(a):

> [...]
    > byc to ta sama firma. Kiedyś czesto korzystali z tego ludzie o krótszym

    a 4 pelne etaty mozna miec? ;)

  • 4. Data: 2007-08-15 12:31:28
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-15 14:17, taki ktos jak the_foe napisac raczyl:

    > a 4 pelne etaty mozna miec? ;)

    W teorii choćby i 8 ;-)
    Pytanie tylko, z którego wyleją Cię najszybciej, kiedy przestaniesz
    się z nich wywiązywać.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 5. Data: 2007-08-15 14:03:05
    Od: "Blazej Czeladzki" <bczeladz[i-to-tez]@[wytnij-to-razem-z-nawiasem]wsb-nlu.edu.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > a 4 pelne etaty mozna miec? ;)

    A nie padniesz jak krowa?

    --
    ____________
    Pozdrawiam:

  • 6. Data: 2007-08-15 18:24:16
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Waldek M. pisze:

    > W teorii choćby i 8 ;-)
    > Pytanie tylko, z którego wyleją Cię najszybciej, kiedy przestaniesz
    > się z nich wywiązywać.

    W służbie zdrowia 3 etaty to podobno normalka :-)
    Tylko czy tak pracują prawdziwe "tuzy" czy te etaty to "papierdułki"
    Ja w DTP 1,5 etetu ledwo co daje rade. :-(

    zch

  • 7. Data: 2007-08-15 21:39:52
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-15 20:24, taki ktos jak zch2872 napisac raczyl:
    > W służbie zdrowia 3 etaty to podobno normalka :-)
    > Tylko czy tak pracują prawdziwe "tuzy" czy te etaty to "papierdułki"
    > Ja w DTP 1,5 etetu ledwo co daje rade. :-(

    Niestety, to normalna praca. Czy aż 3 etaty - nie wiem, ale mam
    w tej branży znajomych z takich "niekopertowych" i jeden ciągle
    "trzaska" dyżury, aż furczy, a drugi ma dwa etaty, a myśli o własnej
    działalności.

    A to polska służba zdrowia właśnie...

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2007-08-16 05:56:30
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Pytanie tylko, z którego wyleją Cię najszybciej, kiedy przestaniesz
    > się z nich wywiązywać.

    A tam. To zależy co jeszcze robisz na tych etatach.

  • 9. Data: 2007-08-16 08:08:57
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Waldek M. pisze:
> [...]
    > w tej branży znajomych z takich "niekopertowych" i jeden ciągle
    > "trzaska" dyżury, aż furczy, a drugi ma dwa etaty, a myśli o własnej

    I tak bym to nazywał "trzaskanie dyżurów" a nie praca na 2-3 etatach

    zch

  • 10. Data: 2007-08-16 19:32:55
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-16 10:08, taki ktos jak zch2872 napisac raczyl:

    > I tak bym to nazywał "trzaskanie dyżurów" a nie praca na 2-3 etatach

    Chyba się nie rozumiemy. Przez "trzaskanie" miałem na myśli
    długotrwałą pracę, również na dyżurach - kosztem życia
    osobistego - dlatego, że za płacę na jednym etacie nie utrzymałby
    się (spłaca pół kredytu za mieszkanie).
    Bynajmniej nie miałem na myśli lekceważenie swoich obowiązków,
    bo mam wrażenie, że to właśnie sugerowałeś.

    Pozdrawiam,
    Waldek