PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 2 etatach- czy można? › Re: praca na 2 etatach- czy można?
  • Data: 2007-08-19 19:15:15
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    O czasie 2007-08-17 11:39, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Ale, widzisz - nie ma czegoś takiego, jak "standardowy etat". Z tymi
    > 40h/tydz. też nie całkiem tak.
    > Szczegóły dotyczące czasu pracy znajdziesz w Dziale 6 KP (od art. 128).

    Jasne. Mi chodziło po prostu - dla uproszczenia - dość typową sytuację,
    zgodnie z

    Art129, § 1. Czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i
    przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w
    przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy, z
    zastrzeżeniem § 2 oraz art. 135-138, 143 i 144.

    Dowolne "inne" 8 jednoczesnych, pełnych etatów też bym przyjął. Gienek
    niestety jednak uciekł od odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Waldek