PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 2 etatach- czy można? › Re: praca na 2 etatach- czy można?
  • Data: 2007-08-17 09:23:14
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "Gienek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówię o standardowym etacie, na którym pracuje większość zatrudnionych
    > na umowę o pracę. Czyli - 40 godzin w tygodniu.

    Nie każdy etat to 40h w tygodniu. A może każdy a ja żyję w błogiej
    nieświadomości i łamię prawa mego pracodawcy? Jak to jest naprawdę?

    Ja na przykład na jednym z moich etatów muszę utrzymać linię produkcyjną w
    ruchu. Kiedy to robię i ile to mi czasu zajmuje to nikogo nie interesuje. Mam
    pracować tak żeby było jak najmniej przestojów. Czasami jestem 1h w pracy
    dziennie a czasem ledwo wyrabiam się w 16. W umowie mam wpisane że jestem
    zatrudniony na pełnym etacie. Czy z moją umową jest coś nie tak?