PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca magisterska-jak zacząć › Re: praca magisterska-jak zacząć
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca magisterska-jak zacząć
    Date: Mon, 22 Sep 2003 03:14:07 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > To z kolei ja zapytam gdzie Ty studiowałaś? Bo ja kończę właśnie jeden z

    Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej w Lublinie.

    > lepszych wydziałów technicznych i nic takiego nie było. I chwala planującemu
    > zajęcia za to. Bo jak bym musiał zaliczać przedmiot "Metodyka pisania prac
    > naukowych" na których uczyli by robienia przypisów to bym wymiękł.

    Ucza nie tylko tego na takim przedmiocie ;)

    > Nie wspomnę już o tym że zaliczenia pisemnego pisanego w standardzie pracy mgr
    > nie było żadnego. Zanim więc zaczniesz oceniać wszystko wg swojego uniwerku
    > pomyśl, że gdzie indziej może być inaczej.

    No wlasnie widze, ze jest inaczej i uwazam, ze to bardzo niedobrze.

    Bo pisania prac naukowych (a taka jest magisterka, ma w koncu bardzo
    konkretne wymogi) powinni uczyc na studiach.
    Ba, jakby to dobrze robiono, to moze mniej studentow by potem placilo
    komus innemu za napisanie im pracy, bo po prostu wiedzieliby sami, jak
    to zrobic?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net