PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeska › Re: praca informatyka helpdeska
    From: "Mertz" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca informatyka helpdeska
    Date: Thu, 13 Oct 2005 19:00:17 +0200

    Użytkownik "czarny" napisał w wiadomości:

    > Koles sie wyzalil opisujac wszystko ze swojego punktu widzenia, a Ty
    > robisz dokladnie to samo, opisujac wszystko ze swojego punktu...
    > Fajnie.

    No, może i zbyt ostro pojechałem ale gość też mocno desperuje.
    Niczego tam nie trzeba wymyślać, ponieważ są na wszystko opracowane
    odpowiednie procedury. Inna sprawa, że owe procedury potrafią się zmienić
    kilka razy dziennie.
    Wiem, bywają różni klienci dzwoniący w jakiejś sprawie ale trzeba mieć
    predyspozycje żeby rozładować napięcie i załatwić gościa profesjonalnie i na
    spokojnie. Może i się zna na rzeczy ale nie lubi lub nie potrafi przekazać
    tego co wie. Jedni to mają w sobie inni nie.
    Tak, twierdzę, że praca informatyka w helpdesku to nie jest nic szczególnego
    i wcale nie jest "... najbardziej niewdzięczna robota, bo trzeba pomagać w
    najbardziej kretyńskich problemach użytkowników"

    Pozdrawiam
    _Mertz_