PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeska › Re: praca informatyka helpdeska
  • Data: 2005-10-14 11:19:55
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osoba, która chce pracować jako informatyk - jako helpdesk, to powinnien to
    > być człowiek o stalowych nerwach, anielskiej cierpliwości...

    Racja, ale jak każdy zawód ma swoje preferencje psychiczne co do kandydatów.
    Można być super informatykiem - komputerowcem i nie dawać sobie rady z ludźmi i
    ich destrukcyjnym działaniem na komputerach.Nerwy - "...Ta idiotka/idiota znów
    naciska nie czytając co...". A można być średnio przeciętnym a podchodzić bez
    emocji. Sam pracowałem jako grafik technik - DTP, ale serwis i helpdesk też mnie
    nie omijał :-) Jak pracuje się z ludźmi którzy słuchają Twoich rad i je stosują,
    to z tygodnia na tydzień masz mniej pracy i jest spoko. Mój osobisty sukces to
    nauczenie obsługi kompa i cięcia na ploterze szefa. Facet miał jakieś 54lata, i
    zero styczności z kompem. Doprowadziłem do tego że mogłem pliki wysyłać mu na
    maila, on drukował rysunki robocze i ciął na ploterze szablony... :-), niby nic,
    ale spróbuj nauczyć tego swoją Matkę ;-)))

    Pozdr
    Kriss