PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca informatyka helpdeska › Re: praca informatyka helpdeska
  • Data: 2005-10-13 18:46:40
    Temat: Re: praca informatyka helpdeska
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Slawko" napisał w wiadomości

    > I co tamta osoba może wiedzieć o HD skoro nawet NIGDY
    > NIE PRACOWAŁĄ w tym zawodzie.

    Fajni są tacy mądrale.
    Jak ktoś umie obsługiwać Worda i trochę Excela, jak chociaż
    raz zainstalował sobie system, to już myśli, że "co tam takiego
    wielkiego robi informatyk? ja też tak potrafię!".

    > W każdym bądź razie Koziorożcu, mam u Ciebie dług wdzięczności:)

    My informatycy musimy się trzymać razem, no nie? :)))

    > I tak, mam chwilowy kryzys bo obecnie mam dość swojej pracy.
    > Ale nie mam zamiaru z niej rezygnować ponieważ uważam że to
    > przejściowe.

    Poruszam się w tym środowisku i wiem, że każdy w końcu się
    kiedyś zastanawia "po cholerę mi taka praca. ciągle ślęczę nad tymi
    kompami, a i tak nikt tego nie docenia, same pretensje. I tyle czasu
    zmarnowanego...".

    Na pewno uda Ci się odzyskać 'równowagę psychiczną' ;)))
    I na pewno jeszcze nie raz ją nadwerężysz w tej pracy... ;)))

    Jedna prośba Slawko: tnij posty - nie rób złej opinii o informatykach
    na grupach dyskusyjnych ;))

    Koziorozec