PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca fizyczna czy biurowa? › Re: praca fizyczna czy biurowa?
    From: Mirosław Habarta <M...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca fizyczna czy biurowa?
    Date: Wed, 30 Apr 2008 21:29:18 +0200

    gargamel pisze:

    > to że przeciętny nauczyciel ch... potrafi to każdy wie bo chodził do
    > szkoły:O(

    > oj, ja bym się nie zgodził, nauczyciel ma pensje jakieś 1500netto za 18
    > godzin tygodniowo (pewnie nawet tylu nie ma, bo pracują po 45minut), do tego
    > mają kilka miesięcy płatnego urlopu i do tego o parę lat wcześniej idą na
    > emeryturę,

    Nie masz najmniejszego pojęcia o pracy nauczyciela. Już była mowa o tym,
    że te 18 godzin to nie tak. Ale poza tym, to jak już wyliczasz 45 min, to
    pamiętaj, że w szkołach są przerwy. I nauczyciele w tym czasie są *w pracy*.

    > jak to sobie podsumować, to nauczyciel zarabia ogromne pieniądze za pracę
    > jaką świadczy, bez względu na jej jakość:O(

    Proponuję zmniejszyc stawkę do wynagrodzenia minimalnego (więcej niestety nie można -
    takie prawo )
    Na pewno do przyciągniemy do zawodu najlepszych.