PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca fizyczna czy biurowa? › Re: praca fizyczna czy biurowa?
  • Data: 2008-04-30 22:00:56
    Temat: Re: praca fizyczna czy biurowa?
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz najmniejszego pojęcia o pracy nauczyciela.

    jakieś pojęcie mam, troszę tych nauczyciel w pracy obserwowałem:O(

    >Już była mowa o tym,
    > że te 18 godzin to nie tak. Ale poza tym, to jak już wyliczasz 45 min, to
    > pamiętaj, że w szkołach są przerwy. I nauczyciele w tym czasie są *w
    > pracy*.

    a jak kończy pracę po trzech lekcjach (czyli po 2h i 45min) to nadal jest w
    pracy?

    > Proponuję zmniejszyc stawkę do wynagrodzenia minimalnego (więcej niestety
    > nie można - takie prawo )
    > Na pewno do przyciągniemy do zawodu najlepszych.

    niech nauczyciel pracuje jak każdy normalny pracownik 40h/wik i urlopy
    zgodnie z KP (to i pensja będzie wyższa a to napewno przyciągnie lepszych:O)

    ciekawe czemu budowlańcom nie proponujesz 18sto godzinnego tygodnia pracy
    żeby ich przyciągnąć do zawodu?