PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla matematyka

  • 11. Data: 2008-05-07 19:19:33
    Temat: Re: praca dla matematyka
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    akurat mam w otoczeniu matematyków, to po krótce napisze co robią:
    mój ojciec (fakt, że to juz było lata świetlne temu) zajął się najpierw
    trochę kryptologią, potem dość mocno logiką i takimi układami, po czym w
    pełni przeszedł w kierunku programowania
    moja siostra (czyli juz mamy przestrzeń kilku ostatnich lat) na poczatku
    próbowała uczyc w szkole po czym wylądowała w firmie softwarowej i
    zajmuje się testowaniem i algorytmiką
    inny gościu jest główną księgową

    inaczej mówiąc liczby, statystyki, logika, algorytmika czyli "palec w
    nosie" każdej osoby związanej z matematyką

  • 12. Data: 2008-05-08 06:44:52
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "andreas" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "eXOr" <e...@o...pl-nospam> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ to bardzo proste. Tam gdzie planował pracować jak się decydował
    > (życiowy biznesplan) na ten kierunek kształcenia.
    > To przecież jasne, że człowiek mający ambicję posiadania wyższego
    > wyksztalcenia nie zachowa się jak ciemny chłop ze wsi co najpierw sieje a
    > potem płacze i lata z widłami po drogach, bo nie wie komu i za ile to
    > sprzedać.

    Śmiem twierdzić, że przeciętny rolnik (taki prawdziwy, pracujący)
    dużo więcej myśli o przyszłości i dokładniej ją planuje niż przeciętny
    absolwent uczelni wyższej.

    Miroo

  • 13. Data: 2008-05-12 11:51:01
    Od: Arek <a...@g...com>

    eXOr wrote:
    > Tak sie zastanawiam - gdzie moze pracowac/znalezc prace ktos taki jak
    > magister matematyki?
    > Oczywiscie poza szkolnictwem (gdzie wymane sa dodatkowo kursy
    > pedagogiczne)...
    > Jakies sugestie, porady... ??
    Np. jako programista, architekt oprogramowania, tester,
    analityk, konsultant i wszedzie tam gdzie praca dla
    informatyka.

  • 14. Data: 2008-05-12 12:28:22
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > Np. jako programista, architekt oprogramowania,

    lekkie przegięcie ;)

  • 15. Data: 2008-05-12 12:34:19
    Od: Szymon <_news_@_mabateus_._pl_WITHOUT_>

    Arek pisze:
    > Np. jako programista, architekt oprogramowania, tester, analityk,
    > konsultant i wszedzie tam gdzie praca dla informatyka.

    Ta... w kolejnej firmie, która uważa, że architektem może być człowiek z
    dwuletnim doświadczeniem albo nawet bez niego, jak brakuje ludzi.

    --

    * http://blog.mabateus.pl *