PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - czy to koniec?

  • 131. Data: 2006-07-31 08:08:57
    Temat: Re: praca - czy to koniec?
    Od: lll <l...@l...pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > zrobią. Czyli trochę pomogą w sprzedaży, nawiązaniu kontaktów. Tylko że w
    > dalszym ciągu nie tworzą dobr do sprzedaży w sposob bezpośredni. Informatyk to
    > typowy usługodawca. Nie może dużo zarabiać, bo tego typu usługi nie należą do
    > elitarnych. To tania masówa. Piszesz ze gdzieś dużo zarabiają. Jak mają dużą
    > wydajność to są tani. Im są tańsi tym mają więcej klientów i robią jeszcze
    > większą tanią masówę. To i zarabiają. Ale przeciętny informatyk nigdy nie zarobi
    > więcej niż połowę tego co przeciętny inżynier budowlaniec. Takie życie.

    LOOOL!! lecz sie bo to co wypisujesz to brednie jakies, LOL, sam jestem
    programista z zawodu i uwierz mi, nie jest "tak ciezko" jak piszesz LOL
    LOL LOL i jeszcze raz LOL

    pozdrawiam,
    L.

  • 132. Data: 2006-07-31 09:13:24
    Od: mbn <m...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):

    > że poszukują pracowników, to poszukują; stolarzy, cieśli, szwaczek, mechaników
    > samochodowych, majstrów, kierownikow itd. Informatykow nigdzie nie potrzebują.

    wyobraz sobie ze w glupim zakladzie dziewiarskim tez jest potrzebny
    "informatyk" ktory zna sie na programowaniu tych maszyn
    no ale jak ktos o pracy szwaczki wie tyle co w ogloszeniach "praca
    oferowana" wyczyta....

  • 133. Data: 2006-07-31 09:21:19
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr M Kuć" <k...@n...invalid> napisał w wiadomości

    > Ło Boże, taki specjalista co w 2 tygodnie uczy się Delphi, ma 18 letnie
    > doświadczenie (od kołyski) i tylko 1200 zarabia. Koniec świata.

    a co ty czytac nie umiesz? Nie pracuje w IT, poza tym mam wlasny interes.

  • 134. Data: 2006-07-31 17:00:22
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jul 2006 06:42:22 +0200, mvoicem napisał(a):

    > To już w Polsce mamy miasta po 500 mln mieszkańców?
    >
    > p. m.

    Owszem, ale ciężko na Warszawę mówić w liczbie mnogiej...

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl

  • 135. Data: 2006-07-31 17:12:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Jul 2006 19:00:22 +0200, Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>
    wklepał(-a):

    >Owszem, ale ciężko na Warszawę mówić w liczbie mnogiej...

    W takim razie mieszkańcy Szanghaju, Delhi czy Seulu mieszkają zaledwie w
    mieścinkach. :-D

  • 136. Data: 2006-07-31 18:31:49
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > "informatyk" ktory zna sie na programowaniu tych maszyn
    > no ale jak ktos o pracy szwaczki wie tyle co w ogloszeniach "praca

    Wyobrażam sobie, wyobrażam. I nie mogę sobie wyobrazić. Może dlatego ze mam
    znajomego co ma taką firmę z maszynami dziewiarskimi i hafciarskimi. Najpierw
    ktoś kto robi za plastyka, najczęściej z gotowych wzorow coś wybiera. Rozmiary,
    wzory. Robi to w takim programie co do maszyny był dolączony. Jak już to zrobi
    to zapisuje na czymś takim wielkości zapalniczki podlączanym do USB. Albo sam
    idzie albo daje komuś żeby wetknął w maszynę to cuś. To ten co robi za gońca i
    wtykacza to informatyk? To dużo on ma informatyków. Każdy pracownik u niego to
    potrafi. Zwłaszcza że tego czagoś nie da się wetknąć inaczej niz prawidłowo. Ty
    nie kumasz ze w tym wątku wypowiadają się nie informatycy wtykacze tylko "
    tfurcy". Tacy co piszą systemy operacyjne, programy CAD i inne Corele. Takie
    niedowartościowane elyty informatyczne. A nie tacy co liczniki w samochodach
    cofają, rozkodowują radia i wtykają dyskietki albo inne pen cośtam. Tomek

  • 137. Data: 2006-07-31 18:34:51
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Bronek Kozicki w news:bef$44cd3b9b$d99bc06a$19309@news.news-service.c
    om
    napisał(a):

    > ... a potem byś tą lustrzankę zjadł?

    OK, niech będzie z przeliczeniem na to co Ty lubisz - na żywność również
    wystarczy. Efekt taki, że tam żyjąc normalnie szybciej kupię lustrzankę niż
    tutaj. Tutaj żyjąc za minimum zapewne wcale jej sobie nie sprawię. Teraz już
    wiesz co chciałem przekazać? :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 138. Data: 2006-07-31 18:36:26
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Tomasz Kaczanowski w news:eakaho$ub8$3@news.onet.pl napisał(a):

    > w wa-wie za minimum to kawalerke wynajmies (i to przy dobrych
    > wiatrach)

    No to zostawię co napisałem i nawet powtórzę - ona ma mieszkanie 4-pokojowe.
    W Polsce jak sam piszesz - przy dobrych wiatrach to kawalerkę.

    pozdrawiam
    Greg

  • 139. Data: 2006-07-31 18:41:33
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > cena jednostkowa... a jak do tego dodasz jeszcze ilość klientów których dany
    usługodawca może obsłużyć. dla tego u ciebie będzie, powiedzmy, 8 zł na godzinę,
    w Warszawie takie 8 zł co 15 minut. ot, taka mała róznica

    > --
    > ---- to tylko moje zdanie ---
    > -- G -- R -- O -- M -- A -- X --
    I wszyscy wychodzą obcyndoleni jak z automatu. Daj adres tego fryzjera, żeby tam
    czasami nie pójść. Tomek

  • 140. Data: 2006-07-31 18:47:37
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Mumia w news:eak8v4$rnj$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Ubożsi żyją w niższych standardach, bogatsi w wyższych. Jak u nas.

    Dokładnie. Tylko co tam jest uznawane za niższe standardy? Oglądałem program
    o pewnej licznej rodzinie. Chyba 7, czy 9 osób. Oni tacy biedni byli...
    nawet nie mieli gdzie wspólnie zjeść posiłku. Tyle, że kuchnia w ich domku
    miała metraż jak u mnie dwa pokoje. Kuchenka się kiwała i płot w ogródku
    przed tym ciasnem domkiem się kładł... bieda aż piszczała. Według ich
    standardów. Podobnie jak nasza biedna rodzina mieszkająca w mieszkaniu
    socjalnym pewnie za bogaczy będzie uchodzić w porównaniu z rodziną
    mieszkającą w lepiance, albo w kartonowym slumsie gdzieś w kraju trzeciego
    świata. Pewnie tam też mieszka sobie taki Mumia, który mówi swoim krajanom -
    i co, że w Polsce więcej zarabiają niż u nas, skoro biedni i tak żyją
    biednie bo ceny mają takie, jakie mają.

    pozdrawiam
    Greg