PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2004-12-22 19:32:46
    Temat: praca
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Witam.
    pracuje na umowe zlecenie i w umowie mam prace gospodarcze a w
    rzeczywistosci wykonuje prace na tasmie produkcyjnej i musze wykonac norme i
    na dotatek przepracowac 25 dni roboczych wszystko za 540 zl netto czy to
    jest normalne postepowanie pracodawcy?pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-22 19:57:34
    Temat: Re: praca
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Krysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >czy to jest normalne postepowanie pracodawcy?

    Jeżeli zarabia na tobie to jest to jak najbardziej normalne.

    vertret

  • 3. Data: 2004-12-22 21:22:18
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Jeżeli zarabia na tobie to jest to jak najbardziej normalne.

    Tekst stulecia. "Czy normalne jest, ze ktos podaje falszywe dane w umowie,
    oszukuje mnie i panstwo"? Tak! Bo na tobie zarabia. Zaraz sie dowiemy, ze to
    wszystko dlatego, ze kazdy kupuje tani chleb.

  • 4. Data: 2004-12-22 21:22:24
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > czy to
    > jest normalne postepowanie pracodawcy?pozdrawiam

    To jest normalne postepowanie zlodzieja i jak zlodzieja go potraktuj. Zbierz
    dowody i sruuuuu. Moze dostanie zawalu? Albo chociaz mandat z PIPu.

  • 5. Data: 2004-12-23 08:27:13
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    ze to
    > wszystko dlatego, ze kazdy kupuje tani chleb.

    Teksty stulecia to tu sie pojawiają co chwile, bo komuś pokrzywdzonemu
    "przez los" się wydaje, że jak się poskarży to mu się odmieni.
    Jeszcze trochę a będą tu teksy w stylu:

    "Ożeniłem się rok temu i przysięgaliśmy sobie z żoną, że będziemy tylko ze
    sobą, ale od 4 miesięcy śpi w moim łóżku z sąsiadem a ja mu musze jeszcze
    co rano czyścić buty.
    Czy to jest normalne Droga Redakcjo?"

    vertret

  • 6. Data: 2004-12-23 08:46:11
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

> [...]
    > sobą, ale od 4 miesięcy śpi w moim łóżku z sąsiadem a ja mu musze jeszcze

    Probujesz ze mnie debila robic odkrecajac kota ogonem, czy twierdzisz, ze
    Twoje teksty sa tylko prowokacja i tak na prawde nie uwazasz, ze okradanie
    pracownika z naleznych mu pieniedzy, jest w porzadku dopoki daje zarobic
    pracodawcy?

  • 7. Data: 2004-12-23 10:26:52
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

> [...]
    okradanie
    > pracownika z naleznych mu pieniedzy, jest w porzadku dopoki daje zarobic

    Ja uważam za debilizm pytanie sie innych ludzi, czy jest normalne, że ktoś
    nas okrada.
    Jeżeli ja sie z kims umawiam na określone warunki pracy do w wypadku ich
    nie spełniania zrywam natychmiast współpracę i dochodze sądownie należnych
    ZGODNIE Z UMOWĄ kwot.
    Zdaje sobie oczywiście sprawę, że nie moga sobie na to pozwolić ludzi,
    którzy błagaja o jakiekolwiek zajęcie, ale to niestety jest tylko ich
    problem, który nikt na nich nie załatwi.

    Debile wierzą też, że jak coś się zapisze w kodeksie pracy to życie się
    nagnie do pobożnych życzeń i nawet jak ich praca będzie warta 200 zł to z
    nieba spadnie wyrównanie do stawki minimalnej.

    vertret

  • 8. Data: 2004-12-23 18:39:51
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > To jest normalne postepowanie zlodzieja i jak zlodzieja go potraktuj.
    > Zbierz dowody i sruuuuu. Moze dostanie zawalu? Albo chociaz mandat z PIPu.

    Moim zdaniem karę powinien dostać Pracodawca i Pracownik. Pracodawca 500 zł
    Pracownik 10 000 zł.

    Pracodawca za naginanie przepisów i działalność niezgodną z prawem.

    Pracownik za to, że wiedzieł w co się pakuje skasował 540 zł a teraz
    stwierdził że to za mało i chce szantażem, albo groźbą kontroli PIPu albo
    nawet od razu do PIPu wyciągnąć forsę od pracodawcy lub z czystej
    złośliwości mu dokopać.

    Kto jest gorszy, czy ten co daje pracę i płaci marnie bo marnie ale płaci,
    czy ten kto wchodzi w ten układ a potem zbiera dowody i sruuuuu, doprowadza
    pracodawcę do zawału?

  • 9. Data: 2004-12-23 23:16:43
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    > Kto jest gorszy, czy ten co daje pracę i płaci marnie bo marnie ale płaci,
    > czy ten kto wchodzi w ten układ a potem zbiera dowody i sruuuuu,
    > doprowadza pracodawcę do zawału?

    Bezsprzecznie ten, ktory wykorzystujac bezrobocie zmusza czlowieka do
    niewolniczej pracy. Zaraz poleci, ze mial wolny wybor /pracownik/, ale kiedy
    w brzuchu burczy i dzieci jesc wolaja, wolnosc wyboru ogranicza sie bardzo.

  • 10. Data: 2004-12-24 10:07:53
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    >ale kiedy w brzuchu burczy i dzieci jesc wolaja, wolnosc wyboru ogranicza
    sie bardzo.

    Ameryki nie odkryłeś, ale co z tego wynika? Chcesz karmić tych którym
    burczy w brzuchu?

    vertret