PracaGrupypl.praca.dyskusje › powrot do Polski

  • 11. Data: 2003-07-20 11:42:09
    Temat: Re: powrot do Polski
    Od: "jan kowalski" <o...@m...com>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ba5kog$cri$1@news.onet.pl...

    > Jak mozna sie tam dostac skoro wszyscy chca tam pracowac ? Znow smierdzi
    > znajomosciami, łapówkami itd.
    > Ten kraj to gówno . Może kiedyś zmienie zdanie ale w tej chwili tak
    uwazam.
    > Szkoda ze nie przegralismy II wojny swiatowej. Walczylismy o niepodleglosc
    > zeby dawac dupy ZSRR ? A teraz topic sie we wlasnym gownie, jesli nie
    > potrafimy rzadzic i mamy fachowcow do dupy, po cholere mi taka
    > niepodleglosc, wolnosc ?
    >

    > w całosci sie z toba zgadzam masz 100% racji niestety to nasz kraj i nasza
    rzeczywistosc jeszcze długo bedziemy pokutowc za naszych rodziców i dziadkó
    ze nie chciali sie uczyc

  • 12. Data: 2003-07-20 12:52:40
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego

    > uwazam.

    > rzeczywistosc jeszcze długo bedziemy pokutowc za naszych rodziców i

    A co wy zrobiliście dla Ojczyzny...???

  • 13. Data: 2003-07-20 18:07:23
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > dziadkó
    > >
    > A co wy zrobiliście dla Ojczyzny...???

    A chodzicie przynajmniej na wybory? Jeżeli tak to na kogo głosujecie?

    mer

  • 14. Data: 2003-07-21 04:49:31
    Od: "Ewa" <b...@w...pl>

    Czy aby na pewno "nie chcieli" a może nie mogli??? a porównaj sobie chocby
    nauczycieli "powojennych" z terazniejszymi - którzy robia więcej dla
    młodzierzy??? wydaje mi sie, ze wlasnie ci, z pokolenia rodziców i
    dziadków....

  • 15. Data: 2003-07-22 03:45:14
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > rzeczywistosc jeszcze długo bedziemy pokutowc za naszych rodziców i
    dziadkó
    > ze nie chciali sie uczyc
    A Ty to napewno wiesz, co mowisz (piszesz) ?
    A skad to wiesz?
    Od rodzicow i dziadkow? To wspolczuje Ci ich...

    PiotrG