PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrzebuje najac ajenta w handlu

  • 1. Data: 2006-10-20 11:05:00
    Temat: potrzebuje najac ajenta w handlu
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Oferuje 1900 netto, kto jest zainteresowany niech napisze jak
    przebiegala jego praca dotychczas.

  • 2. Data: 2006-10-20 13:56:39
    Temat: Re: potrzebuje najac ajenta w handlu
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Oferuje 1900 netto, kto jest zainteresowany niech napisze jak
    > przebiegala jego praca dotychczas.

    Sadzac po Twoich poprzednich postach, to raczej nikt nie bedzie chcial
    pracowac ponizej 5000 u takiego kretyna.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-10-20 14:27:50
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Lukasz [Fri, 20 Oct 2006 15:56:39 +0200]:

    > Sadzac po Twoich poprzednich postach, to raczej nikt nie bedzie
    > chcial pracowac ponizej 5000 u takiego kretyna.

    Nie zgubiłeś jednego zera? 5.000 za obcowanie z czymś takim? ;)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::

  • 4. Data: 2006-10-20 19:35:07
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Lukasz napisał(a):

    > Sadzac po Twoich poprzednich postach, to raczej nikt nie bedzie chcial
    > pracowac ponizej 5000 u takiego kretyna.

    Masz wymagania, a co potrafisz, to jest pytanie.
    Lukasz widze po tobie ze jestes dzięcioł. hahaha

  • 5. Data: 2006-10-20 20:51:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rico wrote:
    > Oferuje 1900 netto, kto jest zainteresowany niech napisze jak
    > przebiegala jego praca dotychczas.

    Dodaj jedno zero (dla takiego zera, jak ty, dodawanie zer nie powinno
    być problemem ;) ) i zapłać z góry za cały rok, to może ktoś się zlituje ;->

  • 6. Data: 2006-10-21 09:22:50
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dodaj jedno zero (dla takiego zera, jak ty, dodawanie zer nie powinno
    > być problemem ;) ) i zapłać z góry za cały rok, to może ktoś się zlituje ;->

    A co ty myslisz ze w anglii jestes, ze mam ci placic za caly rok.
    Najpierw musisz sie dostac a potem moge rozmawiac o podwyzce. : o haha