PracaGrupypl.praca.dyskusje › Idzcie na bezrobocie

  • 1. Data: 2006-10-20 10:23:44
    Temat: Idzcie na bezrobocie
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Ahahaha
    Ja robie biznes ; - )

  • 2. Data: 2006-10-20 10:30:20
    Temat: Re: Idzcie na bezrobocie
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    ponoc na bezrobociu daja podwyzke haha

  • 3. Data: 2006-10-20 10:56:35
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Idzcie na bezrobocie jak otworze koncern to bede potrzebowal sily
    roboczej. Bedziecie sie nadawac ahaha

  • 4. Data: 2006-10-20 11:05:38
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Rico napisał(a):
    > Idzcie na bezrobocie jak otworze koncern to bede potrzebowal sily
    > roboczej. Bedziecie sie nadawac ahaha

    od kiedy się "koncern" otwiera, bo to chyba tylko na twojej planecie
    takie rzeczy są możliwe.

  • 5. Data: 2006-10-20 11:08:27
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Tomek napisał(a):

    > od kiedy się "koncern" otwiera, bo to chyba tylko na twojej planecie
    > takie rzeczy są możliwe.

    Ja j...bie wszystko co sie rusza i na drzewo nie spier...la, moze byc z
    innej planety. ahaha
    A od kiedy, od wtedy kiedy mi sie chce ahahaha