PracaGrupypl.praca.dyskusjeporzyczka na rozwoj firmy... › Re: porzyczka na rozwoj firmy...
    From: "Adam F." <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: porzyczka na rozwoj firmy...
    Date: Wed, 22 Jan 2003 02:35:56 +0100

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:Xns930B2EAF9A31262167@212.182.58.14...
    > "Wasyl..." <w...@w...pl> naskrobal(a) w news:b0kali$ljr$1
    > @okapi.ict.pwr.wroc.pl:

    > Hmmm home.pl to mi sie nie podoba... Co innego gov.pl... Jakos nie
    > mam zaufania do tego typu firm (?) gdzie nie ma jasno sprecyzowanych
    > stawek tylko wszysko uzgodnimy z czasem, bedzie super, jestesmy the
    > besciak... Nie wiem moze zle oceniam ich po domence i po tym, ze nie
    > podaja szczegoly, ale czy ktos z nimi robil interesy ? Jakie prowizje
    > oni biora ? Za malo info na ich stronie...

    Fundusz Mikro jest dość znany akurat... absolutnie nie powiedziałbym o
    nich, że są "firma krzak". Ale co właściwie widzisz złego w home.pl ?
    Czy każda firma musi od razu stawiać własny serwer i ponosić wszystkie
    koszty jego utrzymania (a te są wysokie - łącze, administrator, sprzęt,
    itp.), tym bardziej jeżeli zupełnie nie ma takiej potrzeby ? Tysiące
    firm, od małych przedsiębiorstw lokalnych, do wielkich molochów wykupują
    konta pod swoje strony firmowe u providera, a następnie podpinają domenę
    (www.funduszmikro.com.pl też działa, tyle że przenosi na
    www.funduszmikro.home.pl - nie wiem dlaczego akurat tak) - a home.pl
    zajmuje czołowe miejsce w Polsce.

    Reasumując - IMHO czepiasz się home.pl bez powodu, zareagowałeś co
    najmniej jakby tam było darmowe konto w stylu republika.pl ze
    śmiecio-reklamami, itp.

    Chyba że zwracając uwagę na gov.pl chodziło Ci o fakt, że Fundusz Mikro
    nie jest instytucją rządowa... ja szczerze mówiąc powiedziałbym wprost
    przeciwnie - do instytucji rządowych mam znacznie mniejsze zaufanie
    jeśli chodzi o wiarę w ich bezstronną ocenę sytuacji starającego się o
    fundusze. Wiem to i owo na temat starania się o dotacje rządowe, to mi
    wystarczy...

    Odpowiadając jednak na pytanie ;-) Ja sam z Funduszu Mikro nie
    korzystałem, ale jakiś czas temu poznałem jednego człowieka, który
    otrzymał od nich pieniądze na przedsięwzięcie, którego plan przedstawił
    (miał bardzo konkretną wizję tego co chciał zrobić, napisany osobiście
    biznes plan, wyliczone przewidywane zyski, itp.). Wydawał się być
    zadowolony, jestem też pewien, że nie było to dzięki koneksjom czy
    czemuś w tym guście...

    Pozdrawiam
    Adam