PracaGrupypl.praca.dyskusjeporzyczka na rozwoj firmy... › Re: Odp: porzyczka na rozwoj firmy...
  • Data: 2003-01-21 23:16:07
    Temat: Re: Odp: porzyczka na rozwoj firmy...
    Od: Slawek <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Wasyl..." <w...@w...pl> naskrobal(a) w news:b0kali$ljr$1
    @okapi.ict.pwr.wroc.pl:

    > http://www.funduszmikro.home.pl

    Hmmm home.pl to mi sie nie podoba... Co innego gov.pl... Jakos nie
    mam zaufania do tego typu firm (?) gdzie nie ma jasno sprecyzowanych
    stawek tylko wszysko uzgodnimy z czasem, bedzie super, jestesmy the
    besciak... Nie wiem moze zle oceniam ich po domence i po tym, ze nie
    podaja szczegoly, ale czy ktos z nimi robil interesy ? Jakie prowizje
    oni biora ? Za malo info na ich stronie...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167