PracaGrupypl.praca.dyskusje › porzyczka na rozwoj firmy...

  • 1. Data: 2003-01-21 19:31:20
    Temat: porzyczka na rozwoj firmy...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Moze ktos jest bardziej obeznany w temacie niz ja. Gdzie najlepiej
    wziac porzyczke ? Moze sa jakies specjalne fundusze dla ludzi,
    zaznaczam nie absolwentow, zakladajacych wlasna firme ? Kwota o ktorej
    mowie to 10 - 20 tys. zl

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 2. Data: 2003-01-21 20:28:48
    Temat: Odp: porzyczka na rozwoj firmy...
    Od: "Wasyl..." <w...@w...pl>

    Użytkownik Slawek <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...182.58.14...
> [...]
    > wziac porzyczke ? Moze sa jakies specjalne fundusze dla ludzi,
    > zaznaczam nie absolwentow, zakladajacych wlasna firme ? Kwota o ktorej

    Moze zobacz fundusz mikro
    http://www.funduszmikro.home.pl

    pozdrawiam
    w...@w...pl

  • 3. Data: 2003-01-21 23:16:07
    Temat: Re: Odp: porzyczka na rozwoj firmy...
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Wasyl..." <w...@w...pl> naskrobal(a) w news:b0kali$ljr$1
    @okapi.ict.pwr.wroc.pl:

    > http://www.funduszmikro.home.pl

    Hmmm home.pl to mi sie nie podoba... Co innego gov.pl... Jakos nie
    mam zaufania do tego typu firm (?) gdzie nie ma jasno sprecyzowanych
    stawek tylko wszysko uzgodnimy z czasem, bedzie super, jestesmy the
    besciak... Nie wiem moze zle oceniam ich po domence i po tym, ze nie
    podaja szczegoly, ale czy ktos z nimi robil interesy ? Jakie prowizje
    oni biora ? Za malo info na ich stronie...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 4. Data: 2003-01-22 01:35:56
    Temat: Re: porzyczka na rozwoj firmy...
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > podaja szczegoly, ale czy ktos z nimi robil interesy ? Jakie prowizje
    > oni biora ? Za malo info na ich stronie...

    Fundusz Mikro jest dość znany akurat... absolutnie nie powiedziałbym o
    nich, że są "firma krzak". Ale co właściwie widzisz złego w home.pl ?
    Czy każda firma musi od razu stawiać własny serwer i ponosić wszystkie
    koszty jego utrzymania (a te są wysokie - łącze, administrator, sprzęt,
    itp.), tym bardziej jeżeli zupełnie nie ma takiej potrzeby ? Tysiące
    firm, od małych przedsiębiorstw lokalnych, do wielkich molochów wykupują
    konta pod swoje strony firmowe u providera, a następnie podpinają domenę
    (www.funduszmikro.com.pl też działa, tyle że przenosi na
    www.funduszmikro.home.pl - nie wiem dlaczego akurat tak) - a home.pl
    zajmuje czołowe miejsce w Polsce.

    Reasumując - IMHO czepiasz się home.pl bez powodu, zareagowałeś co
    najmniej jakby tam było darmowe konto w stylu republika.pl ze
    śmiecio-reklamami, itp.

    Chyba że zwracając uwagę na gov.pl chodziło Ci o fakt, że Fundusz Mikro
    nie jest instytucją rządowa... ja szczerze mówiąc powiedziałbym wprost
    przeciwnie - do instytucji rządowych mam znacznie mniejsze zaufanie
    jeśli chodzi o wiarę w ich bezstronną ocenę sytuacji starającego się o
    fundusze. Wiem to i owo na temat starania się o dotacje rządowe, to mi
    wystarczy...

    Odpowiadając jednak na pytanie ;-) Ja sam z Funduszu Mikro nie
    korzystałem, ale jakiś czas temu poznałem jednego człowieka, który
    otrzymał od nich pieniądze na przedsięwzięcie, którego plan przedstawił
    (miał bardzo konkretną wizję tego co chciał zrobić, napisany osobiście
    biznes plan, wyliczone przewidywane zyski, itp.). Wydawał się być
    zadowolony, jestem też pewien, że nie było to dzięki koneksjom czy
    czemuś w tym guście...

    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2003-01-22 15:14:33
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Adam F." <p...@s...com> naskrobal(a) w

    > Chyba ze zwracając uwage na gov.pl chodzilo Ci o fakt, ze Fundusz
    > Mikro nie jest instytucją rządowa...

    Wlasnie o to chodzilo...

    > Odpowiadając jednak na pytanie ;-) Ja sam z Funduszu Mikro nie
    > korzystalem, ale jakiś czas temu poznalem jednego czlowieka
    (...)

    Oki dzieki za info moze jednak zainteresuje kolege ta firma.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 6. Data: 2003-01-22 17:11:36
    Od: "Wasyl..." <w...@w...pl>

> [...]
    > wziac porzyczke ? Moze sa jakies specjalne fundusze dla ludzi,
    > zaznaczam nie absolwentow, zakladajacych wlasna firme ? Kwota o ktorej

    tylko ze...
    fundusz mikro przeznaczony jest dla firm juz dzialajacych...
    polecam ci grupe:
    pl.biznes
    na tym serwerze mysle ze tam powinni ci podpowiedziec.

    pozdrawiam
    w...@w...pl

  • 7. Data: 2003-03-19 15:31:05
    Temat: test (sorry)
    Od: n0n4m3 <n...@b...icn.pl>

    test (sorry)

  • 8. Data: 2003-03-19 16:51:43
    Temat: Re: test (sorry)
    Od: "Piotr Gaertig" <g...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "n0n4m3" <n...@b...icn.pl> napisal w wiadomosci
    > test (sorry)

    NTG -> pl.test

  • 9. Data: 2003-03-19 22:43:03
    Od: f...@p...onet.pl

    >fundusz mikro przeznaczony jest dla firm juz dzialajacych...
    nieprawda dl atych co zaczynaja tez.
    ja sie dowiadywalam i nie wyglada to podejrzanie ale musisz miec 3 zyrantow i
    na poczatek jesli to twoj pierwszy raz pożyczaja tylko 5 tys.jak splacisz to
    wtedy mozna brac wiecej ale juz na innych zasadach o wiele
    korzystniejszych.oprocentowanie chyba 17% + prowizja chyba 2%
    najlepiej pojsc osobiscie wziac formularze i sie zapoznac.mysle ze nie sa to
    oszusci
    pozdr
    aga