PracaGrupypl.praca.dyskusje › poradzcie prosze ile zazadac c.d..

  • 1. Data: 2003-09-19 13:44:40
    Temat: poradzcie prosze ile zazadac c.d..
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    wracajac do poprzedniej wiadomości ja powiedzialem 1500 na rękę. Zgadzam sie
    że doświadzenie moje nie jest wielkie a raczej bardzo nie duze.
    Ale chca mnie i chca zebym sie u nich douczytego co mi brakuje

    krzys

  • 2. Data: 2003-09-19 17:09:27
    Temat: Re: poradzcie prosze ile zazadac c.d..
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Nie jest to zla pensja, jak na zoltodzioba (bez obrazy ;-) ). Mogloby byc
    troche wiecej, ale jesli nie jest to mozliwe, chyba trzeba brac....

    Nawet jesli gdzies mozliwa jest wieksza stawka, to na Twoim miejscu bym sie
    nie wzdrygal, bo mozesz.... przekombinowac. Jesli nie masz atutu w reku w
    postaci doswiadczenia, to latwo przesadzic z wymaganiami. Po prostu ocen
    swoje doswiadczenie i wycene na wolnym rynku... No chyba ze masz tyle
    propozycji, ze sam nie mozesz sie zdecydowac.....

    Osobiscie radze, zebys bral 1500 netto i sie pilnie uczyl, bo to tez
    oferuja. Pamietaj, ze ta mozliwosc jest bardzo cenna w czasach, kiedy od 25
    latka oczekuje sie 7 lat dswadczenia :) Zawsze masz te mozliwosc, ze jesli
    twoje zarobki w przyszlosci nie beda szly w gore wraz ze wzrostem
    kwalifikacji, mozesz zaczac szukac innego pracodawcy. Bedzie ci latwiej, bo
    bedziesz juz mial szlif w branzy, a twoje cv bedzie mocniejsze...

  • 3. Data: 2003-09-20 05:53:06
    Od: Wojtek <g...@o...pl>

    Użytkownik krzys napisał:

> [...]
    > że doświadzenie moje nie jest wielkie a raczej bardzo nie duze.
    > Ale chca mnie i chca zebym sie u nich douczytego co mi brakuje

    Ja mam 1500 na reke po 3 latach pracy. Zaczynalem od 900 zlotych wiec
    mysle ze pensja spoko.

    wojtek

  • 4. Data: 2003-09-22 07:39:57
    Od: "krzys" <k...@s...pl>

    ok dziekuje bardzo za spostrzezenia i sugestie
    krzys