PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinie n.t. offshore

  • 1. Data: 2003-09-19 11:04:29
    Temat: opinie n.t. offshore
    Od: Piotr Gałuszkiewicz <p...@p...fm>

    Wyczytalem w czasopismie na temat inwestycji offshore, ze zwykly szary
    obywatel moze zainwestowac nawet male sumy i co miesiac miec np. 50 % zysku.
    Cos tam poczytalem juz na WWW i sie orientuje, ale interesuje mnie Wasza
    opinia - ile to jest warte, czy to faktycznie jest tak jak pisza - latwy
    zysk, czy tylko to kolejne naciagactwo w stylu Amwaya czy innej piramidy ???
    Czy ktos moglby sie wypowiedziec na ten temat - ktos kto sie tym interesowal
    albo dalej sie interesuje i zna to moze z praktyki.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-09-19 14:05:59
    Temat: Re: opinie n.t. offshore
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Piotr Gałuszkiewicz napisał:
> [...]
    > Czy ktos moglby sie wypowiedziec na ten temat - ktos kto sie tym interesowal
    > albo dalej sie interesuje i zna to moze z praktyki.

    większość takich "klubów offshore" to naciągacze, którzy licza na
    naiwność ludzi.. jeśli zaś chodzi o prawdziwe kluby tego typu, to raczej
    nie inwestuje się tam małych sum i raczej nie przyjmują tam każdego, kto
    tylko będzie chciał wejść.. Aha, no i nie obnosza się za bardzo ze swoją
    działalnością - także nie zobaczysz nigdzie ich reklam ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl