PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomocy - staz!!

  • 1. Data: 2003-01-15 13:19:29
    Temat: pomocy - staz!!
    Od: "Katie" <k...@w...pl>

    Mam pytanie: jakie sa warunki stazu, kto oplaca ubezpieczenie i czy dostaje
    sie jakies wynagrodzenie i od kogo??? Czy firmy chetnie przyjmują stazystow
    i kto ewentualnie by wyplacal wynagrodzenie? Chcialabym isc do pewnej firmy
    na staz,bardzo mi na tym zalezy,ale nic nie wiem o jakiejs umowie,jej
    spisaniu,do kogo jeszcze sie zwracac.Pomozcie prosze!!!

    Katie

  • 2. Data: 2003-01-15 13:29:48
    Temat: Re: pomocy - staz!!
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    ______________ Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________
    Użytkownik "Katie" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Katie
    > --

    > Poczytaj dokladnie starsze posty powyzej, sama o tym cos pisalam.

    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2003-01-16 19:42:51
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    ludzie zloci patrzcie co za smieci puszczacie....

    --
    l...@s...pl