PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ochrona kobiet w ciąży

  • 1. Data: 2003-01-15 11:43:50
    Temat: Ochrona kobiet w ciąży
    Od: t...@o...pl

    Witam szanownych grupowiczów,

    Mam pytanie czy są jakieś zmiany w kodeksie pracy dotyczący wypowiadania umowy
    o pracę kobietom w ciąży. Art. (nie pamiętam numeru) mówi, że są one chronione
    przez cały okres ciąży. O ile się orientuję poprzednio były chronione od 3
    miesiąca. Zgadza się???

    Pozdrawiam
    Tomi

  • 2. Data: 2003-01-15 12:28:00
    Temat: Re: Ochrona kobiet w ciąży
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik t...@o...pl napisał:

> [...]
    > że są one chronione
    > przez cały okres ciąży. O ile się orientuję poprzednio

    Art 177 mowi ze nie moze rozwiazac przez caly okres ciazy z
    wyjatkiem gdy jest to umowa probna krotsza niz jeden
    miesiac, lub umowa na czas okreslony gdy jej zakonczenie
    przypada wczesniej niz do 3 miesiaca.
    Chyba ze umowa jest rozwiazywania z winy pracownicy i
    zakladowa organizacja zwiazkowa wyraza zgode na rozwiazanei
    umowy.

  • 3. Data: 2003-01-15 15:14:59
    Temat: Odp: Ochrona kobiet w ciąży
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    chronione
    > przez cały okres ciąży. O ile się orientuję poprzednio były chronione od 3

    Zmiana wynika z wprowadzenia umów o zastępstwo - w przypadku takich umów
    ochrona nie przysługuje. Co do tego jak to jest z 3 misiącem odpowiedziała
    Magge. Pozdrawiam Beata