PracaGrupypl.praca.dyskusje › podatki dla pracownika

  • 111. Data: 2009-06-13 15:06:43
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > a ja nie mam żadnej licencji i też mogę prowadzić księgi rachunkowe, wiec
    > powiedz mi po co ci ta licencja?:O)

    Pewnie, że możesz, pytanie tylko jaki naiwny łoś Cię zatrudni albo zawrze z
    Toba umowę?
    Chyba tylko ktoś taki, jak Ty.

  • 112. Data: 2009-06-13 17:27:49
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Pewnie, że możesz, pytanie tylko jaki naiwny łoś Cię
    > zatrudni albo zawrze z Toba umowę?

    sam siebię zatrudnie, bo trzeba być nie lada łosiem żeby swoją rachunkowość
    powierzać obcym ludzieom, nieważne z jakimi certyfikatami, ale łosi ponoć u
    nas nie brakuje:O)

  • 113. Data: 2009-06-13 17:30:40
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "cef" napisał:
    > A co Ciebie obchodzi czy jemu coś zapłaci ubezpieczyciel?
    > Ty bedziesz miał swoje roszczenie i jeśli sąd uzna, że słuszne,
    > to bedziesz sobie szarpał swoje.

    jak to co mnie obchodzi, chyba jesteś niepoważny?:O)
    jak narobisz mi przekrętów i USy i ZUSy się przyczepią to pierwsze to padnie
    moja firma, bo oni zawsze należności ze mnie ściągną, a z ciebie to co
    najwyżej mogę ściągnąć gacie z twojego tyłka, bo ja jesteś gołodupiec to
    niby skąd?:O)

  • 114. Data: 2009-06-13 17:55:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Papa Smerf wrote:

    > jak to co mnie obchodzi, chyba jesteś niepoważny?:O)

    A Ty kiedyś usiłowałeś dochodzić swoich roszczeń
    od podmiotu prowadzącego usługowo dokumentację księgową?

    > jak narobisz mi przekrętów i USy i ZUSy się przyczepią to pierwsze to
    > padnie moja firma, bo oni zawsze należności ze mnie ściągną,

    Tak właśnie będzie.

    > ciebie to co najwyżej mogę ściągnąć gacie z twojego tyłka, bo ja
    > jesteś gołodupiec to niby skąd?:O)

    Właśnie po to się gołodupce świadczące usługi ubezpieczają.

  • 115. Data: 2009-06-13 18:27:21
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "cef" napisał:
    > Właśnie po to się gołodupce świadczące usługi ubezpieczają.

    no to pochwal się na jaką kwotę jesteś ubezpieczony?

  • 116. Data: 2009-06-13 20:14:14
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 12 Jun 2009 12:30:28 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> zakodowal:

    > a jak masz
    >pecha i kupujesz więcej niż sprzedajesz, albo nie możesz watu odliczyć to
    >właśnie płącisz go kilkukrotnie!:O(

    Wiesz, na tym skończyłem z Tobą dyskusję - jeżeli twierdzisz, że
    jeżeli VAT naliczony jest większy od naliczonego, to go płacisz i to
    kilkakrotnie (i nad ortografią też mógłbyś popracować).

    >a co to tej opłacalnoœci DG to coœ mi zaœwitało przy progach podatkowych, że
    >jak pracownik zarabia sporo to wpada w wyższy próg podatkowy, a DG czy
    >zarabia mało, czy dużo płaci stały podatek,

    Litoœci. Czy Ty naprawdę lubisz wypowiadać się w tematach, o których nie masz
    pojęcia? DG rozliczasz albo skalš podatkowš - tš samš, co UoP albo stałš stawkš 19% -
    wybór należy do przedsiębiorcy.

    A to oczywista oczywistoœć, że czego nie zawszesz w umowie, to tracisz.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 117. Data: 2009-06-13 20:19:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Fri, 12 Jun 2009 12:42:44 +0200, "Papa Smerf"
    <P...@z...zalasami.trala.la> zakodowal:

    >a ja nie mam żadnej licencji i też mogę prowadzić księgi rachunkowe, wiec
    >powiedz mi po co ci ta licencja?:O)

    Usługowo nie możesz.

    >a skoro prowadzisz biuro rachunkowe to powiedz na wstępie czy ponosisz jakąś
    >odpowiedzialność za swoje błędy w rachunkach jakie popełnisz na finansach
    >swoich klientów?

    Oczywiście.

    >a jesli tak to powiedz dalej jakim kapitałem dysponujesz na wypadek
    >wpadki/błędu który będzie można z ciebie ściągnąć na pokrycie strat
    >wynikłych na skutek twoich błędów?

    Obowiązkowe ubezpieczenie OC dobrowolnie podwyższone do 30K EUR.

  • 118. Data: 2009-06-13 20:20:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Papa Smerf wrote:

    > no to pochwal się na jaką kwotę jesteś ubezpieczony?

    Ja nie świadczę takich usług, które wymagają ubezpieczenia.

    Jest jakieś tam ustawowe minimum, chyba 10 tys euro,
    i pewnie wszyscy na tym minimum poprzestają.

  • 119. Data: 2009-06-13 20:20:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-13, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    [...]

    > Wiesz, na tym skończyłem z Tobą dyskusję - jeżeli twierdzisz, że
    > jeżeli VAT naliczony jest większy od naliczonego, to go płacisz i to
    > kilkakrotnie (i nad ortografią też mógłbyś popracować).

    Dyskutujesz z gargamelem :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 120. Data: 2009-06-13 20:26:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sat, 13 Jun 2009 19:27:49 +0200, "Papa Smerf"
> [...]

    >powierzać obcym ludzieom, nieważne z jakimi certyfikatami, ale łosi ponoć u

    Niektórzy sami naprawiają komputery, cerują skarpetki, budują swój
    dom, naprawiają pralkę, księgują, naprawiają teleowizory, konstruują i
    wykonują wzmacniacze niskiej częstotliwości, piszą programy itd. itp.
    Tylko mało komu się to opłaca a tylko wybitne jednostki osiągają dobry
    poziom w więcej niż 2-3 dziedzinach.