PracaGrupypl.praca.dyskusje › poczta a mailem

  • 1. Data: 2003-03-25 21:07:47
    Temat: poczta a mailem
    Od: "kubek" <k...@w...pl>

    1) jakim listem nalezy wysylac dokumenty przez snail-mail? polecony, zwykly?

    2) czy zlozenie dokumentow i wlozenie do normalnej koperty jest
    dopuszczalne, czy lepiej za kupe kasy wysylac w formacie A4?

    3) jesli mailem, to w jakim formacie? bo zachodzi podejrzenie ze "pani
    zdzisia" nie bedzie umiala czym otorzyc powiedzmy pdfa i skasuje cennego
    maila...

    dzieki,
    kubek.

  • 2. Data: 2003-03-25 21:16:31
    Temat: Re: poczta a mailem
    Od: "GreG" <g...@N...wp.pl>

    Użytkownik "kubek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2) czy zlozenie dokumentow i wlozenie do normalnej koperty jest
    > dopuszczalne, czy lepiej za kupe kasy wysylac w formacie A4?

    Zalezy, jak wazne sa to dokumenty ;)

    > 3) jesli mailem, to w jakim formacie? bo zachodzi podejrzenie ze "pani
    > zdzisia" nie bedzie umiala czym otorzyc powiedzmy pdfa i skasuje cennego
    > maila...

    Bylo o tym. Polecam archiwum.

    GreG

  • 3. Data: 2003-03-25 22:59:03
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "kubek" napisał

    > 2) czy zlozenie dokumentow i wlozenie do normalnej koperty jest
    > dopuszczalne, czy lepiej za kupe kasy wysylac w formacie A4?
    Jaka kupe kasy? Poczta kasuje za mase przesylki(listu) a nie rozmiar :)
    a koperta niewiele drozsza :)

    WAM

  • 4. Data: 2003-03-25 23:52:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    kubek napisał:

    > 2) czy zlozenie dokumentow i wlozenie do normalnej koperty jest
    > dopuszczalne, czy lepiej za kupe kasy wysylac w formacie A4?

    Cena (przynajmniej w Poczcie Polskiej) nie zalezy od rozmiaru ale od
    wagi - pierwszy pulap stanowi 20 g i to, ze kopery A4(B4) nie wrzucisz
    (bez pogiecia) do skrzynki ;) - ja preferuje A5(B5). - z wyliczen wyszlo
    mi, ze koperta A5 z dwoma kartkami papieru powinna wazyc w granicach
    17-18 gramow. Wyliczenia powinny byc dobre, bo wyliczylem (zakladajac
    wage koperty A4 na 3 kartki papieru o gramaturze 80g/m2), ze koperta A4
    moze wazyc ok. 25 gramow a waga elektroniczna z tolerancja do 2 g i ze
    znaczkiem wykazala mi 26 gramow

    Flyer