PracaGrupypl.praca.dyskusje › płace w administracji państwowej

  • 1. Data: 2006-04-19 17:19:28
    Temat: płace w administracji państwowej
    Od: "Thiefunny" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś orientuje się, jakie są realne zarobki w administracji publicznej w
    Warszawie?
    Nie jestem w stanie znaleźć takich informacji w internecie.
    Chodzi mi przede wszystkim o płacę referendarza/specjalisty w ministerstwach
    i/lub innych urzędach służby cywilnej.

    A tak przy okazji: czy ktoś tutaj pracuje w administracji publicznej i jakie
    doświadczenia ma z tym związane? :)

    Pozdrawiam oczekując interesujących odpowiedzi :)
    Thiefunny

  • 2. Data: 2006-04-19 22:37:04
    Temat: Re: płace w administracji państwowej
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Thiefunny" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A tak przy okazji: czy ktoś tutaj pracuje w administracji publicznej i
    > jakie doświadczenia ma z tym związane? :)
    Bylem na praktykach w MNiI w 2005 roku. Student na wejscie ma tam netto 2k,
    specjalista 3 - 3,5 K net.
    Gosc ktory tam pracowal mial wyksztalcenie ekonomiczne dyplomy w Polsce i w
    Niemczech, Oczywiscie 2 jezyki obce na poziomie proficiency (Angielski
    potwierdzony certyfikatem na tym poziomie) i ukonczone studia podyplomowe
    KSAP. Praca byla ciekawa, spotkania, konferencje, analizy ustaw, projekty
    itp. Oprocz tego francuski 2x w tygodniu w godzinach pracy na koszt
    pracodawcy, wyjazdy za granice i wiele innych. Mysle ze rekompensuje to
    niska pensje.

    pzdr.

    mw

  • 3. Data: 2006-04-21 09:09:28
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > itp. Oprocz tego francuski 2x w tygodniu w godzinach pracy na koszt
    > pracodawcy, wyjazdy za granice i wiele innych. Mysle ze rekompensuje to

    ...i dlatego juz nie ma MNII.

    Ogolnie - w administracji sa siatki plac, skutecznie zniechecajace fachowcow do
    pracy. Czasami dyrektorom jednostek udaje sie wyrwac spod siatek, albo
    wyszarpac dodatkowe srodki na wynagrodzenia.

    Agenda rzadowa MZ - kierownik dzialu informatyki (mgr, 10 lat doswiadczen w
    biznesie) - z wszelkimi premiami 4.5k brutto (w tym podstawa - ok. 2.5k brutto)
    = 3k netto

    Samorzadowka - specjalista - 2310 brutto = niecale 1600 netto.
    (inne sam sobie tu sprawdz: http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2005/1223.htm )

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2006-04-21 21:31:40
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    > ...i dlatego juz nie ma MNII.

    Heh, zamiast tego jest MEiN. Jak patrze na organizacje to nie rozni sie
    niczym od MNiI :) oprocz dyrekcji oczywiscie.....
    Swoja droga, ciekawa fucha i jesli nie jestes za wysoko to w miare stabilna,
    bo zmienia sie zwykle gora. Ktos w koncu musi pracowac ....

    pzdr.

    mw

  • 5. Data: 2006-05-02 09:31:49
    Od: Kuba Panas <K...@l...waw.pl.UsunTo>

    Thiefunny napisał(a):
> [...]
    > doświadczenia ma z tym związane? :)
    >
    > Pozdrawiam oczekując interesujących odpowiedzi :)

    Witam,
    W moim urzędzie, wg regulaminu wynagradzania może to być:
    od 1550 do 5400 złotych brutto. (sanowiska od młodszego specjalisty do
    specjalisty, widełki według zaszeregowania)
    Nowy pracownik na stanowisku specjalisty ma:
    wykształcenie wyższe (minimum magisterskie lub równoważne) oraz staż
    pracy powyżej 2 lat na porównywalnych stanowiskach i zarabia:
    Pierwsza umowa na okres próbny (trzy miesiące) 2100,00 - 2300,00
    Druga umowa na czas nie określony 2250,00 - 2460,00

    Oczywiście brutto + premie, ale rzadkie i raczaj małe + trzynastka.

    Dopiero pierwsze osoby (i to na stanowiskach kierowniczych) zaczynają
    staranie o bycie SC.
    Praca jak praca (wydział IT), 8-16. Czas przyjścia i wyjścia z widełkami
    30 minut.

    Pozdrawiam
    Kuba