PracaGrupypl.praca.dyskusje › place

  • 1. Data: 2006-01-08 21:54:02
    Temat: place
    Od: "mariusz" <a...@c...wam>

    witam

    jak wielu z Was pewnie wie od 1 stycznia tego roku wzroslo wynagrodzenie
    minimalne. Tu pojawia sie pytanie, czy szef moze mi tego nie podniesc, np ze
    wzgledu na to ze od czasu do czasu dostaje premie...?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-09 11:11:29
    Temat: Re: place
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    mariusz napisał(a):
> [...]
    > minimalne. Tu pojawia sie pytanie, czy szef moze mi tego nie podniesc, np ze
    > wzgledu na to ze od czasu do czasu dostaje premie...?

    musi podniesc

  • 3. Data: 2006-01-09 11:13:31
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    zasadnicze wynagrodzenie nie musi zostać podniesione do wynagrodzenia
    minimalnego. Jednak w każdym miesiącu Twoje całkowite wynagrodzenie
    brutto nie może być mniejsze niż 899,10 zł.

    Pozdr

    --
    wa