PracaGrupypl.praca.dyskusje › placa dla programisty PHP - [olsztyn, bydgoszcz, lodz, wroclaw, katowice]

  • 1. Data: 2008-02-27 21:58:23
    Temat: placa dla programisty PHP - [olsztyn, bydgoszcz, lodz, wroclaw, katowice]
    Od: maciek <m...@w...eu>

    Witam,

    Mam pytanie do osob ktore sa zwiazane z PHP i sa troche zorientowane
    na rynku, jak ksztaltuja sie place za prace na etacie w pelnym
    wymiarze godzin w takich miastach jak: Olsztyn, Wroclaw, Bydgoszcz,
    Katowice, Lodz ?

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2008-02-28 14:05:40
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    maciek pisze:
> [...]
    > na rynku, jak ksztaltuja sie place za prace na etacie w pelnym
    > wymiarze godzin w takich miastach jak: Olsztyn, Wroclaw, Bydgoszcz,

    W Łodzi to pewnie 1200 netto.

    Stach

  • 3. Data: 2008-02-28 17:21:48
    Od: a...@g...com

    On 28 Lut, 15:05, Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> wrote:

    > W Łodzi to pewnie 1200 netto.
    >
    > Stach

    to nie zawiele ... a sa osoby ktore pracuja w lodzi jako programisci
    php i moga sie wypowiedziec?

  • 4. Data: 2008-03-03 12:56:24
    Od: chester <c...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski pisze:

    > W Łodzi to pewnie 1200 netto.

    'pewnie' nie znaczy Pewnie.
    To jakaś bzdura jest, chyba że mowa o "młodszym programiście w połowie
    studiów". Nie pracuję w Łodzi, ale wiem że w kiepskich płacowo miastach
    pensja się zaczyna od 1500 netto

    chester

  • 5. Data: 2008-03-07 09:26:49
    Od: corium <c...@g...com>

    Łódź - śmieszne oferty to od 1500 netto, ale takie lepsze to od 2000
    netto - ogólnie nie opłaca się. Mieszkam 1,5h drogi od Łodzi i na
    pracy zdalnej mam minimum 100% więcej i 0 koszty/czas dojazdu. W Łodzi
    jako programista nie dostaniesz więcej niż 3000 netto. Chyba, że jakaś
    perełka się znajdzie. Ogólnie miasto brudne i śmierdzące (poza
    terenami Politechniki, Manufaktury i Galerii, które są w miarę dobrze
    utrzymane - to jedna wielka melina). Jak odliczyć koszty życia w Łodzi
    (śmierdząca klitka za 1500, chleb, który śmierdzi i po godzinie jest
    niejadalny) otaz to, że przy byle opadach deszczu to miasto po prostu
    tonie (jest tak zaśmiecone, że nawet woda nie moze kanałami
    przepłynąć) to raj na ziemi :). Dodam jeszcze, że w różnych miejscach
    w Polsce i na świecie byłem i przez różne "zapadłe wsie" jechałem, ale
    tak kiepskich dróg, chodników i tak chamskich przechodniów w żadnym
    innym miejscu nie widziałem (Pabianice stanowią przedsmak tego co Cię
    czeka w Łodzi). Może trochę nie na temat, ale chciałem powiedzieć, że
    tam nie opłaca się mieszkać. Miasto bez przyszłości.

    "najlepsze" są firmy "zagraniczne" np taka Mobica - na plakacie
    wielkimi literami "ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE" (pewnie z 1200 netto)
    zadzwonią o 21, ogłoszenie "Programista JAVA", a mówią tylko o C++. 10
    minut chwalą się jacy to są światowi, a jak spytasz o zarobki to nikt
    w firmie ich nie zna. A na koniec powiedzą, że 3 netto to za dużo.
    (ale nie powiedzą ile by chcieli dać) :)

  • 6. Data: 2008-03-07 09:35:53
    Od: Olek <o...@w...pl>

    chester wrote:

> [...]
    > To jakaś bzdura jest, chyba że mowa o "młodszym programiście w połowie
    > studiów". Nie pracuję w Łodzi, ale wiem że w kiepskich płacowo miastach

    Znam PHPowcow pracujacych w Wrocku.
    Jeden z nich 5lat doswiadczenia w PHP ma 1500netto i jakos sie nie zwalnia.
    Inny 5rok studiow 1200netto i zadowolny, ze prace znalazl.

    Kolega ma 4tys netto, ale do tego trzeba znac bardzo dobrze inne
    technolgie np. .NET, i super ang. - czeste wyjazdy sluzbowe np. do Chin

  • 7. Data: 2008-03-10 20:40:44
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 7 Mar 2008 01:26:49 -0800 (PST), corium <c...@g...com>
    w <2...@z...go
    oglegroups.com> napisał:

    [ ... ]
> [...]
    > w firmie ich nie zna. A na koniec powiedzą, że 3 netto to za dużo.
    > (ale nie powiedzą ile by chcieli dać) :)

    Znam kilka osób, które przeszły do Mobiki z Korpo przez duże K, i nie
    wyglądają na nieszczęśliwe.
    Ale to Wrocław albo północna zagranica.
    I rzeczywiście C++ dość dobrze trzeba umieć.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 8. Data: 2008-03-21 12:19:29
    Od: Aligator <d...@w...pl>

    On 27 Lut, 22:58, maciek <m...@w...eu> wro
> [...]
    > na rynku, jak ksztaltuja sie place za prace na etacie w pelnym
    > wymiarze godzin w takich miastach jak: Olsztyn, Wroclaw, Bydgoszcz,

    Daj sobie spokój PHP. Jeśli chcesz zarobić więcej niż 3000 zł to
    trzeba znać coś leprzego/niszowego niż PHP, C++, Java itp.
    Za znajomość np. Fortrana, cobol wraca do łask.

  • 9. Data: 2008-03-26 21:58:35
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Fri, 21 Mar 2008 05:19:29 -0700 (PDT), Aligator napisał(a):
    > Daj sobie spokój PHP. Jeśli chcesz zarobić więcej niż 3000 zł to
    > trzeba znać coś leprzego/niszowego niż PHP, C++, Java itp.
    > Za znajomość np. Fortrana, cobol wraca do łask.

    Eeeee.....?
    Możesz jakoś poprzeć to stwierdzenie? Dla mnie
    wygląda to na brednie. O ile PHP rzeczywiście nie jest popłatne,
    o tyle dobry specjalista C/C++ czy Java może solidnie zarobić.
    Natomiast ofert pracy dla programistów Fortrana czy Cobola
    na oczy nie widziałem.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 10. Data: 2008-03-27 08:21:44
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    On 26 Mar, 22:58, "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

> [...]
    > o tyle dobry specjalista C/C++ czy Java może solidnie zarobić.
    > Natomiast ofert pracy dla programistów Fortrana czy Cobola

    To ja jeszcze dla kontrastu dodam, że jestem programsitą z 8 letnim
    doświadczeniem (głównie php5) i mam na koncie wiele przeróżnych
    mniejszych i większych projektów.

    O ile sam język programowania ma napewno znaczenie przy poszukiwaniu
    pracy to jestem przekonany, że ma wpływ tylko na to jak szybko ją
    znajdziesz. Programistą nie jest się dlatego, że programuje się w
    Javie, C++ czy czymkolwiek innym.

    W Lublinie (o ile wiem to lubelszczyzna i ogólnie wschód Polski mają
    najmniej do zaoferowania jeśli chodzi o wysokość zarobków programisty)
    mogłem zarabiać ~3000 netto ale to już chyba górna granica. Większość
    ofert oscyluje w przedziale 1500-2000 netto.

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski