PracaGrupypl.praca.dyskusje › zdjecie w cv

  • 1. Data: 2008-02-27 22:40:21
    Temat: zdjecie w cv
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Witam

    Oświećcie mnie, po co polskiemu pracodawcy moje zdjecie w cv ?

    Zainteresowała mnie oferta pracy mechanika. Czy trafię na plakat
    jak słynny hydraulik? A może chodzi o to, że bruneci lepiej wyglądają w
    niebieskich robolkach?

    Czy powinienem zrobić w tej sytuacji jakiś lekki make up do zdjecia?

  • 2. Data: 2008-02-27 23:02:15
    Temat: Re: zdjecie w cv
    Od: sz <s...@b...no>

    > Oświećcie mnie, po co polskiemu pracodawcy moje zdjecie w cv ?

    właściciel warsztatu odrzuca przystojniaków bo ma puszczalską żonę :-)

  • 3. Data: 2008-02-28 05:50:55
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oświećcie mnie, po co polskiemu pracodawcy moje zdjecie w cv ?

    Bo taki ma kaprys.
    Tak samo jak ty możesz mieć kaprys pracowania tylko w firmach z czerwonym
    logo.

    --
    andrzej

  • 4. Data: 2008-02-28 07:13:33
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "mariusz" <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > niebieskich robolkach?
    >
    > Czy powinienem zrobić w tej sytuacji jakiś lekki make up do zdjecia?

    Wrzuc jakiegos avatara jak do to sie robi w myspace itp ;)

    pozdr

  • 5. Data: 2008-02-28 21:22:25
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT andrzej pisze:
    > Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo taki ma kaprys.

    Który może sobie złożyć tak, żeby zostały same ostre kanty i rozważyć
    znaczenie słowa 'czopek' (jeśli Any User, może nie rozważać tylko od
    razu wetknąć gdzie trzeba).

    > Tak samo jak ty możesz mieć kaprys pracowania tylko w firmach z
    > czerwonym logo.

    Nie jestem pewien, czy cię zrozumiałem: nie chcesz powiedzieć, że
    potencjalny pracodawca ma prawo _wymagać_ umieszczenia zdjęcia w CV,
    prawda?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Do not lend money to a friend.

  • 6. Data: 2008-02-28 22:55:45
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.to.a.najlepiej.napisz.na.grupe>

    Miros/law L. Baran pisze:
    > Nie jestem pewien, czy cię zrozumiałem: nie chcesz powiedzieć, że
    > potencjalny pracodawca ma prawo _wymagać_ umieszczenia zdjęcia w CV,
    > prawda?

    nie, przesłanie CV bez zdjęcia nie jest karalne

    MZ

  • 7. Data: 2008-02-29 06:51:29
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Nie jestem pewien, czy cię zrozumiałem: nie chcesz powiedzieć, że
    > potencjalny pracodawca ma prawo _wymagać_ umieszczenia zdjęcia w CV,

    Ale o co chodzi? Przeciez jak kandydat pojedzie na rozmowe to i tak
    pracodawca jego buzke zobaczy i jak mu sie nie spodoba to nie zatrudni go.
    Chyba lepiej jak filtr zadziala od razu przy zdjeciu - obie strony nie beda
    tracily swojego czasu.

    pozdr

  • 8. Data: 2008-02-29 14:22:23
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Z pisze:

> [...]
    > zatrudni go. Chyba lepiej jak filtr zadziala od razu przy zdjeciu -
    > obie strony nie beda tracily swojego czasu.

    Fakt, taki filtr może odsiać pracodawców-idiotów. Może jeszcze należy
    podawać w CV: wiek, stan cywilny, narodowość, kolor skóry -- żeby
    pracodawca mógł odsiać także i po innych cechach?`

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''All the parts falling off this car are of the very finest British
    manufacture''

  • 9. Data: 2008-02-29 15:00:00
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    > Fakt, taki filtr może odsiać pracodawców-idiotów. Może jeszcze należy
    > podawać w CV: wiek, stan cywilny, narodowość, kolor skóry -- żeby
    > pracodawca mógł odsiać także i po innych cechach?`

    Alez ja nie wypowiadam sie o sensownosci takiego podejscia, tylko o tym, ze
    czy zalaczysz zdjecie czy nie to i tak na rozmowie twarzy nie ukryjesz. A
    wiec jesli to jest wlasnie "pracodawca-idiota" to wolisz sie o tym przekonac
    po wyslaniu cv czy po stracie czasu na dojazd na rozmowe?
    Akurat narodowosc (w znaczeniu obywatelstwo, a nie pochodzenie przodkow) to
    informacja konieczna dla pracodawcy.

    pozdr

  • 10. Data: 2008-02-29 16:46:12
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, taki filtr może odsiać pracodawców-idiotów. Może jeszcze należy
    > podawać w CV: wiek, stan cywilny, narodowość, kolor skóry -- żeby
    > pracodawca mógł odsiać także i po innych cechach?`

    Nie rozumiem dlaczego sie tak denerwujesz.
    Przeciez nie ma zadnego obowiązku odpowiadania na ogloszenia idiotów, ani
    się u nich zatrudniania.

    --
    andrzej